Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

wolter på FERRETOPIA

Startet af Wolter, 17. Februar 2011, kl. 21:03

Peewit

Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Wolter

Anne - awww!! Jeg elsker Meep Meep!! >w< Hende vil jeg gøre alt for at møde!!  <3

AlisVolatPropiis - høhøhøh!! xDD Tusind tak! 8D
Ak, hvis jeg kan gøre min labrador træt på ingen tid, har dine ilder ikke en chance :P

Julbert - Jeg vil gerne komme forbi alligevel, hvis det blir muligt! :D
Jeg vælger nok først dem som er i nærheden, men jeg vil rigtig gerne rundt og se! :D
MEEEN måske vi kan mødes til et traf af en art??? OwO
Jeg er ung og uaffaren, lær mig det der skal læres! Jeg er et menneske som du selv er, jeg kan tage fejl!

cibatuchsi

velkommen herind.
har desværre ingen pasteller, kun albinoer og vildtfarvet.
og ja så bor vi på sjælland. men håber da du kunne være int. i at komme til nogen af de udstillinger vi har her i dk. så man kan få hilst på dig :)

Anne

Haha alt ligefrem ;) Du er velkommen i Aalborg og se hende, men ellers skal hun ikke med nogen steder før en udstilling i august.

Wolter

cibatuchsi - tak! :D Det kunne være hyggeligt at få mødt mange af jer til nogen udstillinger!! OwO

Anne - høhøh.. Jeg er faldet for Meep..   :fnis:
Det kunne være rigtig fedt hvis jeg måtte komme forbi og få hilst på hende!  :o
Jeg er ung og uaffaren, lær mig det der skal læres! Jeg er et menneske som du selv er, jeg kan tage fejl!

Julie Stuhr

Velkommen til.
Er du også Wolter på gnaverforum?

Anne

Du er velkommen, du må bare lige sige til i ok tid.

Wolter

Julie Stuhr - HEY! dig kender jeg!! xD (jeg genkender din signatur!!)
JEP! Det er mig! òwo

Jeg er overalt! 8D
.....
eller.. nej okay.. ^^;

Jeg er kun på facebook, DeviantART, ResinGarden, Ilderforum, Gnaverforum, Akvariesiden.. uhm uhm.. Jeg tror at der var flere.. ^^;

Anne - Awww!! tak! :D Det skal jeg nok! òwo
Jeg er ung og uaffaren, lær mig det der skal læres! Jeg er et menneske som du selv er, jeg kan tage fejl!

PiaLyng

^men hvis du får lyst til at møde hanildere - så har jeg 6 stks som godt vil leges med.

Julie Stuhr

Citat fra: Wolter Dato 17. Februar 2011, kl. 22:02
Julie Stuhr - HEY! dig kender jeg!! xD (jeg genkender din signatur!!)
JEP! Det er mig! òwo

Jeg er overalt! 8D
.....
eller.. nej okay.. ^^;

Jeg er kun på facebook, DeviantART, ResinGarden, Ilderforum, Gnaverforum, Akvariesiden.. uhm uhm.. Jeg tror at der var flere.. ^^;

Anne - Awww!! tak! :D Det skal jeg nok! òwo

Jeg har lige fjernet min signatur på gnaverforum, den overholdt ikke reglerne.

Men det vil være en rigtig god ide at du besøger nogle med ilder, så du ikke pludselig skal af med den igen.
Det var nemlig synd dig og dit pindsvin ikke passede sammen - jeg ville gerne overtage hvis jeg måtte for kæresten xD

Minority ferrets

Ja jeg vil da også lige sige Hej herinde xD men mig har du jo allerede hilst på på face :) og du er velkommen her ved mig og mine 5 små pus :) vi ses jo nok helt sikkert i Vejle en dag xP

Christina
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Wolter

Julie Stuhr - aww! Det var nedern! Jeg elsker dit signatur!!!  :dans:

Tjaa.. Jeg er igang med at finde ud af om jeg ikke kan beholde pindsvinet OG havde en ilder..!  :-$
Men nu må vi se, en Ilder lyder som om den er meget mere mig! òwo Et lille hyper dyr!!

Jeg synes også at det er irritere at jeg allerede overvejer at sælge mit pindsvin, og en af mine veninder er også godt sur på mig.. :c (kun fordi hun er bekymret)
min storebror's x kommer forbi med sin ilder på søndag, og har lovet at jeg kan se ham så ofte jeg behøver! Jeg skal også ha overtalt min storebror til at hjælpe mig med at få en ilder.. ;) Og der er heldigvis en masse mennesker herinde der allerede har tilbudt mig at komme forbi! :D

Så jeg håber at dette går godt!! :D

Det kunne ellers være skønt hvis du kunne overtale din kæreste! :P

minority - Jeg SKAL hjem til dig og hilse på dine 5 små!! >w< Jeg glæder mig allerede som en gal!! :D  :dans:
Jeg er ung og uaffaren, lær mig det der skal læres! Jeg er et menneske som du selv er, jeg kan tage fejl!

FerretParadise

Ann Hillerslev.

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

ninaliv