Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

wolter på FERRETOPIA

Startet af Wolter, 17. Februar 2011, kl. 21:03

Bawa

Sikke en dejlig energi du har!! Velkommen! :3
Hvis du nogensinde kommer til Århus, så er du mere end velkommen til at kigge forbi.
Jeg har en pastel tæve - og 9 andre du også kan få lov at gramse på!

Line

Hej med dig, og velkommen til :)

SaraJ


Julie Stuhr

Citat fra: Wolter Dato 17. Februar 2011, kl. 22:21
Julie Stuhr - aww! Det var nedern! Jeg elsker dit signatur!!!  :dans:

Tjaa.. Jeg er igang med at finde ud af om jeg ikke kan beholde pindsvinet OG havde en ilder..!  :-$
Men nu må vi se, en Ilder lyder som om den er meget mere mig! òwo Et lille hyper dyr!!

Jeg synes også at det er irritere at jeg allerede overvejer at sælge mit pindsvin, og en af mine veninder er også godt sur på mig.. :c (kun fordi hun er bekymret)
min storebror's x kommer forbi med sin ilder på søndag, og har lovet at jeg kan se ham så ofte jeg behøver! Jeg skal også ha overtalt min storebror til at hjælpe mig med at få en ilder.. ;) Og der er heldigvis en masse mennesker herinde der allerede har tilbudt mig at komme forbi! :D

Så jeg håber at dette går godt!! :D

Det kunne ellers være skønt hvis du kunne overtale din kæreste! :P

minority - Jeg SKAL hjem til dig og hilse på dine 5 små!! >w< Jeg glæder mig allerede som en gal!! :D  :dans:

Ja, ildere er MEGET mere sociale end pindsvin :)

Lenac

xoxo Malene <3

Sølvsten


Charlotte

Velkommen hertil.  :)

Din hund skal vel også møde en ilder så du ved om den vil accepterer dem. Ellers er det ikke særlig smart at have ilder og hund samtidig.
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Wolter

Jeg er ung og uaffaren, lær mig det der skal læres! Jeg er et menneske som du selv er, jeg kan tage fejl!

FerretParadise

Nu er jeg overhovedet ikke snerpet på nogen måde, men jeg undrer mig over din avatar og din tekst nedenunder det.
Dette er et ilderforum, og ikke et datingforum, eller hvad ved jeg. Jeg føler ikke, at jeg behøver at få afvide hvilken sexualitet du har, det synes jeg er ret privat.
Ann Hillerslev.

Minority ferrets

Jeg synes det er fint du har skevet det Wolter :) det er sikkert noget der fylder meget i dit liv, lige som min mand fylder meget i mit liv :) der er sikkert ikke nogen der ville sige noget til hvis jeg havde en avatar fra vores bryllup og der stod at jeg elskede ham mere end noget andet :) vi deler meget på dette forum så hvorfor skulle der ikke være plads til at man kan dele sin kærlighed med andre :)
Jeg er sikker på at Wolter ikke er ude på at score eller finde en kæreste her på forumet, hvad jeg lige ved er hun i et forhold :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Namilla

#40
Jeg kunne ikke være mere ligeglad... hvad folk har som avatar eller tekst synes jeg er op til dem, så længe det ikke er racistisk eller på anden måde stødende...og det mener jeg ikke det er... Det er ikke noget der rører mig, men omvendt er det heller ikke noget jeg vil begynde at klappe på skulderen over...
Der har været andre lesbiske brugere (vist nok på kliken, og jeg kan ikke huske navnet), som også var åben omkring det... Altså ligesåvel som jeg fortæller om min kæreste, så skal Wolter da have lov at fortælle om sin...

Anne

totalt off topic. men ville man mon bliver betragtet som homofobisk hvis man skrev "hetroseksuel og stolt af det" i sin status??

Ellers så ja, jeg er også ret ligeglad. En af mine bedste veninder er lesbisk, det har jeg faktisk flere der er, jeg ser ikke anderledes på dem end på de veninder der har drengekærester.

lille_jill

^ prøv Anne, så finder vi ud af det ;)

Syntes at det er flort gjort at stå frem når man hører til en minoritet :)

Anne

jeg synes ikke det burde være nødvendigt. Hvis man accepterer homoseksualitet på lige fod med hetroseksualitet, så burder der jo ikke være noget særligt ved det.
Men selvfølgelig er det fint at skrive det hvis man føler det som en stor del af sin identitet, ligesom det også er fint at skrive at man er vegetar, kristen, muslim, jæger eller tysker :)

Wolter

aww! Hvor er i søde! :love: Tak! TwT

Jeg kender en del som ikke tør sige at de er homoseksuelle fordi folk (og deres familie) reagere nigativt, jeg vil hellere være åben omkring mig selv og fortælle folk hvad og hvem jeg er, så må de vælge om de blir påvirker af den grund.. :) Jeg er stolt af at være den jeg er! Jeg er ikke ligeglad med hvad folk tænker, da jeg ikke vil træde nogen over tærerne! :c Min familie og mine venner støtter mig, jeg har aldrig mødt nogen der har behandlet mig anderleds fordi jeg er som jeg er.. :D Jeg er sær, hyper og homo.. ;)

Som minority siger har jeg en kæreste (det ved du kun fordi jeg er venner med dig på facebook xD) Jeg elsker hende højt! ^w^
Jeg har normalt samme avatar på de forummer jeg er medlem af, så folk ikke blir forvirret og fordi jeg elsker billedet.. :D

Men jeg regnede nu ikke med at folk faktisk læste hvad der stod i teksten.. ^^; Hvis nogen føler sig støt, så er de velkommen til at sige det, og så skal jeg nok ændre det..  :ja:

Jeg er ung og uaffaren, lær mig det der skal læres! Jeg er et menneske som du selv er, jeg kan tage fejl!