Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

wolter på FERRETOPIA

Startet af Wolter, 17. Februar 2011, kl. 21:03

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Wolter Dato 21. Februar 2011, kl. 22:29
aww! Hvor er i søde! :love: Tak! TwT

Jeg kender en del som ikke tør sige at de er homoseksuelle fordi folk (og deres familie) reagere nigativt, jeg vil hellere være åben omkring mig selv og fortælle folk hvad og hvem jeg er, så må de vælge om de blir påvirker af den grund.. :) Jeg er stolt af at være den jeg er! Jeg er ikke ligeglad med hvad folk tænker, da jeg ikke vil træde nogen over tærerne! :c Min familie og mine venner støtter mig, jeg har aldrig mødt nogen der har behandlet mig anderleds fordi jeg er som jeg er.. :D Jeg er sær, hyper og homo.. ;)

Som minority siger har jeg en kæreste (det ved du kun fordi jeg er venner med dig på facebook xD) Jeg elsker hende højt! ^w^
Jeg har normalt samme avatar på de forummer jeg er medlem af, så folk ikke blir forvirret og fordi jeg elsker billedet.. :D

Men jeg regnede nu ikke med at folk faktisk læste hvad der stod i teksten.. ^^; Hvis nogen føler sig støt, så er de velkommen til at sige det, og så skal jeg nok ændre det..  :ja:



Jeg sys ikke du skal ændre det.. der skal være plads til alle her på topia og ja i sidste ende er du jo ligesom alle os andre..... VILD MED ILDERE! Og på en måde sys jeg bare det er rart at se du har et liv ud over ilderne!

Så hold fast i den du er;o)

Wolter

aww! tak! :D

høhø.. Ja, jeg er lige som alle jer andre gale mennesker herinde - tosset med ilder!   :dans:
Hurra! Jeg er en af de gale! 8D (wtf)

Tak igen! >w< Det skal jeg nok! òwo
Jeg er ung og uaffaren, lær mig det der skal læres! Jeg er et menneske som du selv er, jeg kan tage fejl!

FerretParadise

Jeg beklager da meget, hvis jeg har formuleret mig lidt klodset.  :(
Om man er til mænd, kvinder eller begge dele, kunne ikke betyde mindre for mig. Man er hverken mere eller mindre værd af den grund i mine øjne.
Det jeg ikke kan forstå, det er nødvendigheden i at oplyse om det. Men ja, det kan jo være det bare er mig, eller måske at jeg er en del ældre.
Jeg ser sexualitet på en lidt anden måde, jeg ser ikke at enten er man til det ene eller det andet, for mig er kærlighed ikke kønsbestemt.

Så Wolfer, jeg ser overhovdet intet forkert i, at du er til det ene eller andet, eller begge dele, jeg respekterer dig som menneske. ;)
Ann Hillerslev.

Wolter

aww!! Q//Q Jeg så det ikke nigativt! Du skrev jo intet der var ledt, eller ondt! Du skrev bare din mening, og jeg respektere din mening!  <3
Desunden hvis jeg skriver noget herinde, er jeg jo også selv ude om det hvis nogen kommentere det.. :P

Det er helt forståeligt, hvis du ser på det på en helt anden måde! Det er også iorden! :D Det er faktisk helt forståeligt! òwo
Jeg er ung og uaffaren, lær mig det der skal læres! Jeg er et menneske som du selv er, jeg kan tage fejl!