Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Halløjsa

Startet af MulleMille, 24. Februar 2011, kl. 22:31

MulleMille

Hejsa

Så blev det vist min tur til at blive medlem, og vil selvfølgelig gerne fortælle lidt om mig selv.
Jeg hedder Pernille, bor i Glud, mellem Horsens & Juelsminde, er lige blevet 24 år for ikke så længe siden.
Jeg bor i lejet parcel hus med min kæreste gennem lidt over et år :)
Derudover bor der et par dyr på adressen :) Jeg lever efter regler hvor der er hjerterum er det også husrum :)
Så vi er de glade ejer af 3 skønne blandingskatte, en norsk skovkat, en udekat som kommer og spiser og sover når det bliver for koldt, og så har vi Jolsen, en skøn perser kat, som desværre var blevet for filteret til den gamle ejer kunne klare ham. Han tilbragte 5 timer under trimmeren før han blev til kat igen, men siden har han haft den skønneste personlighed :D
Så har vi en skøn labrador på 7 år, som jeg altid har haft med mig, dejligere hund findes ikke, hvis man spørger mig :)
Derudover har vi et par kaniner som efterhånden også har boet her længe :) Så har kæresten hans hobby som er slanger :)
Og så er der min :D Faldt for ilderen efter at have mødt nogle stykker for nogle år tilbage og for godt et år siden fik jeg den skønneste ilder han. Han var en dejlig lille unge der ifølge sælger var blevet forladt af moren hun gad ham ikke. Så vi fik hentet det dejlige kræ og han var den skønneste ilder i 7 mdr. hvorefter vi i sammen råd med dyrlægen var nød til at aflive ham :'( Han var et lille skravl fra starten og havde det ikke nemt, og tog aldrig rigtig på som han skulle. Efter 1 uge hvor han havde været virkelig svær at få til at spise besluttede vi at dyrlægen skulle åbne ham og alt var i vejen med det lille kræ. Hvad vi troede var en svær start på livet vidste sig at være organsvigt. Efter det fik jeg en time med ham hvor jeg sagde farvel. Det var hårdt, men tiden er nu kommet til at jeg gerne vil have en ny, håber at jeg i løbet af i år kan finde den helt rigtige ilder, eller gerne to :) Men skal ikke bare for at få, skal være de rigtige :)
Så tænkte et godt sted at starte var at komme herind og læse lidt med i hvad der bliver givet af gode råd :) Man lære så længe man lever :)

Blev lidt MEGET langt men så ved i lidt om mig og min "familie"

MulleMille

Lenac

xoxo Malene <3

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

MulleMille


lille_jill


Line


Miliah


Bawa

Hej Pernille. Velkommen til!
Det var da rigtig trist det med din tidligere ilder :(
Håber du finder den rette kommende ilder <3

lille_thor

heysa og velkommen.. det var da godt nok en ordentlig flokaf dyr du har dig der, vor er detdejligt.. håber også du finder dig en dejli ilder eller flere en dag :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

ninaliv


Ferretmania


Lena og Peter

Hej og velkommen til... :)

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

cibatuchsi

velkommen til
håber du finder den/de rette ildere :)

Wolter

Velkommen hertil! :D
Det er det hele rigtige sted at starte! òwo
Men hvis du allerede har haft ilder, er der måske ikke så meget nyt at lærer.. ;)  :fnis: :P

Det er snart hvalpe sæson, så mon ikke du finder nogle søde hvalpe snart? :D

Jeg ønsker dig held og lykke med at finde den rigtige ilder!  :dans:
Jeg er ung og uaffaren, lær mig det der skal læres! Jeg er et menneske som du selv er, jeg kan tage fejl!