Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Halløjsa

Startet af MulleMille, 24. Februar 2011, kl. 22:31

MulleMille

Tak til jer alle sammen :)

Er sikker på den/de nok skal dukke op en dag :)

Og tror der er meget jeg kan lære endnu :)

MulleMille

AlisVolatPropiis

Velkommen til :D jeg håber du finder det rette par en dag :)

SilverDragon


PiaLyng

Hej og velkommen :D
Du er mere end velkommen her hvis du har lyst til at lege med et par "uopdragende" ildere :b!
Vi bor mellem vejle og Juelsminde i Hyrup (7140 stouby) :)

Charlotte

Velkommen hertil.  :)
Det er sørgeligt med din han men godt at du nu er parat til at finde en/to nye. Jeg håber du finder et par skønne dyr som du vil have i mange mange år.  :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

MulleMille

Tak til jer også :)

Og tak Pia, det kunne bestemt var en sjovt at komme og hilse på dem en dag :) Savner virkelig min dreng...

Soelberg`s SUN ferret


Velkommen til. Håber at du finder et par dejlige pelsbørn igen.
Glud er bare en dejlig lille by. Jeg har boet der i min barndom

MulleMille


Soelberg's Sun ferret > Tak, og  ja, her er rigtig dejligt, i sær om sommeren, så bliver det ikke bedre :)

Eliza

Velkommen til herinde  :) Det lyder ikke sjovt med din lille dreng.. Et godt råd er at finde en god avler, det brude gøre risikoen for at det sker igen mindre..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Sølvsten


englefugl

velkommen hertil  :D du minder mig om mig selv der også altid har haft tusind dyr, specielt da jeg boede hjemme :D men nu er det kun 3 ildere og 6 rotter, da mig om min kæreste har en ret lille lejlighed. Mine parakitter, marsvin og min sumpskildpadde bor hos mine forældre ;) hihi.

MulleMille


Vi var inde ved dyrhandleren i Horsens, og han havde 4 ilder til at sidde i et bur. Vi har set dem før men har aldrig ville snakke med dem, meeeen idag måtte jeg jo overgive, og fik den største og smukkeste Basse i hånden. Åhhhh han var skøn... Nå men efter at hygget lidt med dem alle, hvilket jeg var meget overrasket over jeg kunne så tog vi hjem.
Et par timer efter skrev min kærestes fætter at han synes jeg skulle tage en med hjem, der var den sødeste lille pige, som var en del mindre end de andre to, hun var 6 mdr. og de andre er hvis lidt ældre, de har siddet der noget tid og alligevel er de så tamme, det kom faktisk meget bag på mig....
Så vi tog ind igen og hun hang bare på mig og slikkede på mig, hvem kan stå for det...?
Så efter lang tid besluttede jeg at hun hellere måtte komme med os hjem. Hun er en rigtig hygge mås. Hun ligger bare hos mig. Selvom det er en fremmed sted render hun bare rundt og snuser.
Hun fik noah's tæppe og dufte til, og det puttede hun sig indtil... Tror jeg er alt for blød, men ja, har en veninde der købte en sød dreng inde hos ham for et år siden, og hun har stadig den dejligste kælepot, så håber også hende her bliver det... :D

Charlotte

Jeg vil lige advare dig om at du nok vil blive overfaldet af visse personer herinde for at have købt en ilder i en dyrehandel. Jeg har selv gjort det så jeg forstår dig godt. Så herfra skal der lyde et stort tillykke med din nye pige. Jeg håber du får mange gode år sammen med hende.  :)
Og må vi ikke se et billede af hende?
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

katja74

Hej og velkommen til... håber du finder den/de helt rigtige fritter  ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

MulleMille


Det ved jeg godt, men når jeg har gjort det må jeg jo tage de skæld ud jeg får :) Men har faktisk kigget på ilder et stykke tid, så var ikke den første og bedste, har også mødt flere som jeg bare ikke rigtig havde den gode mavefornemmelse, men har jeg med hende her om hun så kommer fra en dyrhandel eller ej :)
Og der skal nok komme billeder senere :D Skal lige have dem taget og fundet ud af hvordan jeg får dem herind :) Og mange tak :D