Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Halløjsa

Startet af MulleMille, 24. Februar 2011, kl. 22:31

Lenac

tillykke, hun ligner en rigtig dejlig tot...
xoxo Malene <3

MulleMille


Tak, hun er helt bestemt skøn, den eneste lille problem hun har er at hun overhovedet ikke er bakketrænet :( Men det må vi til at træne, og tror også på hun lære det :) Men det helt utrolige er at hun forstår et nej. og hun faktisk næsten ikke bider :D

Soelberg`s SUN ferret


stort tillykke med hende.

ja de er faktisk ret rolige og nemme de ildere han har siddende lige PT.


MulleMille

Citat fra: Soelberg`s SUN ferret Dato  3. Marts 2011, kl. 17:15

stort tillykke med hende.

ja de er faktisk ret rolige og nemme de ildere han har siddende lige PT.

Ja, de har bare siddet der for længe, hun er mega hyper, og forstår ikke rigtig at lege med os, men det kommer :) Men var overrasket over hvor sød hun er, og som sagt at hun forstår et nej. Dog har hun bidt hul nogle gange, jeg skal jo ikke bestemme ;) Men skræmmer ikke, har haft en ilder siddende fast i en finger i 10 min. Det var mit første møde med en ilder :P Men kan ikke stå for dem alligevel, og så længe jeg ikke mister en finger eller en tå så skræmmer de mig ikke :) Men kæresten fik dog et lille chok da vi var derinde og snakke med dem. Den store bamse han har, med lys hoved og sort om øjnene fik smag for ham (Tror han smagte lidt af kylling) så den ville jo have en stor bid, det kom lidt bag på ham da han ikke gjorde mig noget :) Men han har intet problem med tøsen her :) Så det er skønt :)
Men håber virkelig nogen tager de andre så de ikke ender det forkerte sted :(

Soelberg`s SUN ferret


ja de har sat der alt for længe :(

MulleMille


Ja, har jeg også fået hendes energi at mærke :) Puha hun har meget af den, og hun tror at hyggelig leg er at skam bide mine fødder, og så er hun lidt bange for at blive løftet, men altså havde ikke troet det ville blive smerte frit, så vi kæmper videre :) Hun skal blive hygge mås hele tiden :) Vi skal bare lige blive enig om hvem der bestemmer.
Da vi hentede hende i butikken var der en lille pige der synes hun var sød da jeg stod med hende i hånden, sagde til pigen at en ilder kunne bide mega hårdt så hun skulle ikke røre ved hende, alligevel stikker tøsen klør 5 i hovedet på hende, hendes mor stod lige ved siden af, tænkte puha godt hun ikke bed, men nu her idag, så blev jeg er ret sur.... Når jeg siger hun ikke skal, så må pigen da have respekt for det, altså...
Endnu værre var at en ældre herre der var inde og købe noget foder også så hende, og spurgte om jeg godt vidste hvordan jeg opdragede hende... Kiggede på ham og sagde jeg havde haft en ilder før så ja, at jeg brugte nej-ordet med mørk og sur stemme , og i tilfælde af ilder var for strid så nakkeløft. Han kiggede på mig, og sagde da, man slog den over næsen, og så slog han hende over næsen, NØJ jeg blev sur og overrasket, det kan man sku da ikke... :(
En ting er at han er ond og dum, men kan man da ikke gøre ved andres dyr... Ihhh... Jeg synes jeg er ond de få gange jeg har løftet i nakke, fordi Noah simpelhen har ikke har kunne forstå et nej, og mine finger ikke kunne have plads til flere bid, men ligefrem mishandle andres dyr forstår jeg ikke!