Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Heej(;

Startet af Zalse, 1. Marts 2011, kl. 21:06

Zalse

Heej;D jeg hedder Sallie, og er 13, jeg har en sød flot stor ilder hanxD der hedder Samson, han er fra Hartmann's ilderopdræt. Samson er bror til Mickey og Malory som er Englefugls ildere, og som også er min storesøster :dans:
Jeg holder rigtig meget af ildere, og glæder mig til at komme til udstilling med ham på et tidspunkt  :) 

Barky

Velkommen til..

Jeg har en ilder som hedder Zallie og bliver kaldt Zalsen.. Så jeg måtte lige kigge et par gange før det gik op for mig at det IKKE var min ilder som havde oprettet sin egen profil herinde.. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Peewit

Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

lille_jill


Zalse

Haha(; sjovtxD det minder også meget om hinanden(:   8) hun hedder Zallie og jeg Sallie heeeh(: det var meget sjovt <3 tak skal du have  :fnis:

Zalse


Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

PiaLyng


Charlotte

Også velkommen herfra.   :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Velkommen herind, jeg håber du bliver glad for at være her sammen med os andre tosser.  ;)
Ann Hillerslev.

Zalse

jeg er selv en tosse så det tror jeg nu godt jeg kan(; og tak alle søde mennekserxD  <3  :)

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Zalse


cibatuchsi