Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

må hellere fortælle lidt om mig selv

Startet af katja, 3. Marts 2011, kl. 08:51

katja

har jo været her et stykke tid ikke af jeg er så meget på forummet, eller skriver så meget kikker lidt engang i mellem

jeg hedder katja  er 36 år, og har haft ildere siden 1998-1999, så det er jo en del år

jeg er uddannet dyrepasser, dermed ikke sagt jeg ved alt, man kan jo kun blive klogere og lære noget nyt hele tiden

jeg har pt 8 ildere,

jeg har haft 3 kuld hvalpe  i alt gennem årene og venter mit 4 i år, det er nøje planlagt kuld, ikke bare ups her er en han og her er en hun den sætter vi sammen osv

ungerne jeg venter i år vil være pastel og standart

mine ildere render frit det meste af dagen, da jeg nu er førtidspencionist, og er hjemme skal dyrene jo også nyde godt af det, så de er stort set kun i bur om natten eller hvis jeg ikke er hjemme,

jeg  bruger meget tid på mine dyr, og i år er 5 af dem tilmeldt en udstilling, så må vi se hvordan de klare sig,

jeg er jo ikke ligefrem stor avler-opdrætter men laver dog et kuld i nu og næ,
ejer af 7 dejlige trolde,

katja74

Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

FerretParadise

Velkommen selvom du har været her et stykke tid.

Har du ikke en hjemmeside, så man kan følge dine dyr, parringer, hvalpe og sådan?
Ann Hillerslev.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Velkommen til.. Lyder spændende.. Og ja en hjemmeside hvor vi kan følge det små vilel være hyggeligt...

Sølvsten

Hej Katja

Velkommen tilbage eller hvad man lige skal skrive.

lille_thor

Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

katja

jeg har en hjemme side, er dog ved at lave en ny og bedre udgave, som jeg regner med er klar  i weekenden, så skal i nok få den at se ;) samt alle mine små trolde,

ja jeg har jo været her et stykke tid, men er jo ikke videre aktiv, hvad det gælder skrivningen,men er tit inde og se om der er sket noget nyt og spændende
ejer af 7 dejlige trolde,

Lena og Peter

Hej Katja.

Vi glæder os til at se din hjemmeside.. :)
Og velkommen til.

Shamua

Hej Katja og velkommen :)

Jeg vil glæde mig til at se din hjemme side og kommende hvalpe :D

Vh. Marianne

alvin


www.fraekkefritter.dk

Charlotte

Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

SaraJ

#11
Min dreng er jo fra dig af.

Og velkommen tilbage...

katja

Citat fra: SaraJ Dato  3. Marts 2011, kl. 10:45
Min dreng er jo fra dig af.

Og velkommen tilbage...

hej hvprdan går det med ham, og har du modtaget stamtavlen???
hvis ikke du har modtaget stamtavlen, vil den komme til at ligge på min hjemmeside,

og hååå må jeg ikke se et billed af ham vil gerne se  og høre  meget mere om min lille-store dreng
ejer af 7 dejlige trolde,

SaraJ

Han er den øverste på mit billede. Han er blevet så stor og han elsker sine 3 ildervenner. Især ham han sover med på billedet. :D Han er en virkelig sød og dejlig dreng, som godt kan lide at putte hos sin mor når hun sover. Og så vasker han mine tæer når jeg sover, for så vågner jeg og kan lege med ham. :lol: <3

Eliza

Dejligt lige at høre lidt om dig og så skal du da ha et velkommen til selvom det du har været her et stykke tid  ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.