Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

må hellere fortælle lidt om mig selv

Startet af katja, 3. Marts 2011, kl. 08:51

katja

har jo været her et stykke tid ikke af jeg er så meget på forummet, eller skriver så meget kikker lidt engang i mellem

jeg hedder katja  er 36 år, og har haft ildere siden 1998-1999, så det er jo en del år

jeg er uddannet dyrepasser, dermed ikke sagt jeg ved alt, man kan jo kun blive klogere og lære noget nyt hele tiden

jeg har pt 8 ildere,

jeg har haft 3 kuld hvalpe  i alt gennem årene og venter mit 4 i år, det er nøje planlagt kuld, ikke bare ups her er en han og her er en hun den sætter vi sammen osv

ungerne jeg venter i år vil være pastel og standart

mine ildere render frit det meste af dagen, da jeg nu er førtidspencionist, og er hjemme skal dyrene jo også nyde godt af det, så de er stort set kun i bur om natten eller hvis jeg ikke er hjemme,

jeg  bruger meget tid på mine dyr, og i år er 5 af dem tilmeldt en udstilling, så må vi se hvordan de klare sig,

jeg er jo ikke ligefrem stor avler-opdrætter men laver dog et kuld i nu og næ,
ejer af 7 dejlige trolde,

katja74

Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

FerretParadise

Velkommen selvom du har været her et stykke tid.

Har du ikke en hjemmeside, så man kan følge dine dyr, parringer, hvalpe og sådan?
Ann Hillerslev.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Velkommen til.. Lyder spændende.. Og ja en hjemmeside hvor vi kan følge det små vilel være hyggeligt...

Sølvsten

Hej Katja

Velkommen tilbage eller hvad man lige skal skrive.

lille_thor

Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

katja

jeg har en hjemme side, er dog ved at lave en ny og bedre udgave, som jeg regner med er klar  i weekenden, så skal i nok få den at se ;) samt alle mine små trolde,