Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

må hellere fortælle lidt om mig selv

Startet af katja, 3. Marts 2011, kl. 08:51

lussingen

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

katja

Citat fra: SaraJ Dato  3. Marts 2011, kl. 11:16
Han er den øverste på mit billede. Han er blevet så stor og han elsker sine 3 ildervenner. Især ham han sover med på billedet. :D Han er en virkelig sød og dejlig dreng, som godt kan lide at putte hos sin mor når hun sover. Og så vasker han mine tæer når jeg sover, for så vågner jeg og kan lege med ham. :lol: <3

det er jeg glad for at høre, så minder han meget om sin far, en dejlig stor godmodig bamse, der bare finder sig i alt
ejer af 7 dejlige trolde,

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

Lenac

xoxo Malene <3

SaraJ

Citat fra: katja Dato  3. Marts 2011, kl. 17:32
Citat fra: SaraJ Dato  3. Marts 2011, kl. 11:16
Han er den øverste på mit billede. Han er blevet så stor og han elsker sine 3 ildervenner. Især ham han sover med på billedet. :D Han er en virkelig sød og dejlig dreng, som godt kan lide at putte hos sin mor når hun sover. Og så vasker han mine tæer når jeg sover, for så vågner jeg og kan lege med ham. :lol: <3

det er jeg glad for at høre, så minder han meget om sin far, en dejlig stor godmodig bamse, der bare finder sig i alt

Er det hans far på dit billede?



Bawa


katja

Citat fra: SaraJ Dato  4. Marts 2011, kl. 23:34
Citat fra: katja Dato  3. Marts 2011, kl. 17:32
Citat fra: SaraJ Dato  3. Marts 2011, kl. 11:16
Han er den øverste på mit billede. Han er blevet så stor og han elsker sine 3 ildervenner. Især ham han sover med på billedet. :D Han er en virkelig sød og dejlig dreng, som godt kan lide at putte hos sin mor når hun sover. Og så vasker han mine tæer når jeg sover, for så vågner jeg og kan lege med ham. :lol: <3

det er jeg glad for at høre, så minder han meget om sin far, en dejlig stor godmodig bamse, der bare finder sig i alt

Er det hans far på dit billede?

ja det er hans far,
ejer af 7 dejlige trolde,