Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hejsa..

Startet af Bamse, 30. Marts 2011, kl. 20:24

Bamse

Hej med jer..
Jeg har tidligere haft ildere sammen med min tidligere kæreste, men da jeg for tre år siden startede op som dagplejemor, der boede jeg i en lejlighed, hvor jeg ikke havde mulighed for at have både små børn og ilder, så det var med stor sorg at jeg dengang måtte fravælge ilderen.

Jeg har nu købt hus i Nørresundby, hvor jeg bor med min dejlige datter på 4 år, og har for en måned siden købt en dejlig ilder, som var liiiiidt tyk, og derfor fik han hurtigt navnet Bamse.
Jeg er stadig dagplejemor, og elsker mit job, og da jeg jo arbejder hjemme, så kan jeg bruge tid sammen med Bamse, når børnene sover til middag. Bamse bor i et stort bur på 1. salen, hvor han er i når jeg arbejder (jeg har planer om at indrette et lille rum på 3kvm til ham, så han har lidt mere plads). Når jeg har fri, så løber han frit i min stue på 32kvm, så han kan få kontakt og motion. Desuden har jeg ryddet en plads i haven, så han kan få sig en løbegård på 4½ x 2 meter, da vi er meget ude om sommeren, og det skal han jo ikke gå glip af - han elsker at være ude..

Han var ikke kastereret da jeg købte ham, så det fik jeg ordnet efter nogle dage. Han vejede på det tidspunkt 2,2kg, og dyrlægen havde ham lige en ekstra gang på vægten for at være sikker - han syntes nemlig at han var noget stor i forhold til de fleste ildere han har haft i hænderne, men det var rigtigt nok.. Nu tre uger efter vejer han 2 kg, og jeg synes godt at han må smide et par hundrede gram mere, da han er noget vamset.
Han går på bakke, og har kun få missere  :dans: Han bed en del den første uge, men det er jo meget forståeligt, når han lige havde skiftet hjem, men det er blevet meget bedre - han kan dog ikke helt lade fødder være, men har respekt for mig, og forstår (for det meste) et AHAH eller FYY..

Så ja, jeg er en glad ilderejer, som synes at det er hyggeligt at følge lidt med herinde



Stephanie

Velkommen hertil.

Glæder mig til at se billeder af Bamse :)

FerretParadise

Velkommen til, jeg håber du bliver glad for at være her.  :)
Ann Hillerslev.

Julie


Shamua


Vh. Marianne

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

Hej og velkommen til. Jeg håber du bliver glad for at være her :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Lena og Peter

Hej og velkommen til... Vi håber du bliver rigtig glad for at være herinde.. ;)

alvin


www.fraekkefritter.dk

Sølvsten


Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Charlotte

Velkommen hertil. Bamse lyder som en rigtig dejlig dreng.   :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!