Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Halløj :)

Startet af Dyrenørden, 22. April 2011, kl. 17:02

Dyrenørden

Hejsa

Nu har jeg godt nok været her et par uger men har ikke lige fået taget mig sammen til at præsentere mig så her kommer lidt om mig :)

Jeg hedder Trine er 22 år ung og har min første ilder til låns ( Tror de fleste kender historien nu)
Jeg er nyuddannet dyrepasser med speciale i forsøg ( Har dog lidt restpraktik men har fået beviset)
Bor i Galten lidt uden for Århus, Så har ikke langt til Kirstens dyrebutik som i nok kender 10 min. gang så er jeg i butikken  :P
Behøver jeg at sige jeg eeeelsker dyr? Dyr er mit liv og sådan har det altid været og vil altid være.
hmm.. ved ikke hvad jeg mere skal skrive? I må jo spørge hvis der er noget i vil vide :)

FerretParadise

Hej Hej.

Jeg håber at du bliver glad for at være her.  :)
Ann Hillerslev.

Dyrenørden

FerretParadise
Tak det skal jeg nok blive. Har allerede fået en del gode råd med på vejen ;)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

velkommen til! Håber lille Paya blir din :love:

Dyrenørden

A_M_T >Team Unique Ferrets<
Takker. Håber vi i hvertfald også! :)

AlisVolatPropiis

Hej Trine og velkommen :D -jeg hedder også trine :P håber ikke det bliver anledning til forvirring :P

Håber også du kommer til at hygge dig herinde :D du gør et super godt indtryk -og se så at få den tøs sikret som din egen -jeg er helt sikker på du vil give hende det bedste hjem :D

Dyrenørden

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 22. April 2011, kl. 17:53
Hej Trine og velkommen :D -jeg hedder også trine :P håber ikke det bliver anledning til forvirring :P

Håber også du kommer til at hygge dig herinde :D du gør et super godt indtryk -og se så at få den tøs sikret som din egen -jeg er helt sikker på du vil give hende det bedste hjem :D

Tusind tak, jeg arbejder på sagen ;)

Sølvsten

Velkommen til. Håber du bliver glad for at være herinde

Shamua


Vh. Marianne

KariN

Jamen så et forsinket velkommen herfra også :D

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Dyrenørden

Tak for velkomst hilsnerne :)

Anne

Velkommen fra mig også :)

Dyrenørden