Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hej ilder-ejere :-)

Startet af Maloubi, 6. Maj 2011, kl. 02:44

Maloubi

Hej med jer :-)

Helt sprit ny her på forummet. Jeg har aldrig haft ilder, men synes de er nogle spændende dyr.

Jeg håber jeg kan få en masse nyttig viden om dyret herinde og måske får jeg mig en ilder en dag?  :lol:
- Men jeg må vide noget mere om dyret først - det er jo ikke nok at de ser søde ud, hvis de bidder mig  :fnis:

Ser frem til at lære noget nyt herinde,
de bedste hilsner, Maloubi/Vicky

FerretParadise

Ann Hillerslev.

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten


AlisVolatPropiis

Hej og velkommen til :)

Et haps eller to i ny og næ undgår man ikke som ilderejer :) især ikke nap, da det er en måde de kommunikerer på -opfordrer til leg osv. :)

lussingen

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Namilla

Velkommen til. Det bedste råd jeg kan give dig, er at besøge nogen herinde, der bor i nærheden af dig. Så kan du opleve en ilder i levende live! For mange ting kan man læse sig til, men 2/3 kommer først når man kan lugte, føle, mærke osv.

Eliza

Hej og velkommen til  :)

De ser rigtig søde ud og de bider, men der er stor forskel på måden de bider på  ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Line

Hej med dig :) Håber du lærer noget af at være her :)

alvin


www.fraekkefritter.dk

Anne


alvin


www.fraekkefritter.dk

Miliah


Lena og Peter

Hej og velkommen til..  :)

Shamua


Vh. Marianne