Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Halløj ilder-ejere :-)

Startet af TheRats, 6. Maj 2011, kl. 14:41

TheRats

Dav,fik vist ikke præsenteret mig helt :-/.. Men det vil jeg da prøve :-)

Je hedder Frederikke, jeg eer 11 år. Jeg har pt 3 katte en hun Maine-Coon (Britney), En til hun Maine-Coon hunkat (Kaja), og så han hus-kat (Tokaj). Jeg har også 6 høns og 6 kyllinger :-) Men jeg er desværre lige gået af med mine rotter pga allergi :-( Så nu er der et tomt Furet Tower  :( I ca 7 år har jeg ønsket mig en ilder og har læst en masse om dem med min mor og far :-) Men efter overvejelse dengang sagde de at vi kunne sakke om det når jeg blev 14.. Men eftersom at jeg fik læstherinde og har fået meget af vide om dem må jeg sikkert gerne få en VOKSEN han, her efter sommerferien :nu: Og jeg har forresten også 2 brødre på 5 år :-)
Men jeg håber at i modtager det ok med at der sikkert kommer en masse spørgsmål fra mig og min mor og far :-) Jeg har protjekt i skolen så jeg har valgt ilderen og fortælle en masse om dem i klassen og fremlægge om de dejlige dyr :-)

Og hvis der nu er nogle der ligger inde med noget ilder info (Ikke nødvendigvis pasningsvejledninger) så skriv endelig en besked :-)
Og hvis der er nogle der ved hvad denne smiley betyder så skriv endlig: :ot:

Knus Frederikke :-)

Eliza

Velkommen til eller hva man nu siger når du har været her så "længe"  :)

Altså du har et helt forum her fyldt med ilderinfo så det er bare at komme igang med at læse den ene tråd efter den anden, for tror ikke der noget sted findes mere info end der gør herinde (andre forums).

Synes det lyder underligt at have allergi for rotter og ikke katte, da katte er sindsyg allergifremkaldende hvis man har tendens til sådan noget, men taler kun ud fra egne erfaringer.

Den smiley betyder bare at man ikke holder sig til emnet der er i tråden.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.