Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Hej allesammen

Startet af Ingi, 12. Juni 2011, kl. 11:59

Ingi

God dag,

ville lige præsentere mig herinde, vi er lille familie på 3 som har overvejet længe at få en ilder og har nu endelig taget beslutningen med det. Jeg har været både her inde og på ilderforum.dk i stykke tid og dannet mig et overblik over hvad de lille væsen er for nogen. Og hold da op, de mere man læser om ildere så bliver man bara mere bidt af at få en.

Vi er i gang med at finde den rigtige til os og håber på at finde en snart.

Glæder mig til at dele vores erfaringer med jer og læse mere af jeres indlæg som har givet os utrolig meget informationer.

Mange hilsner fra Virum
Ingi

AlisVolatPropiis


SilverDragon

Velkommen til
håber I kommer til at få lige så meget ud af forummet som vi andre
og så glæder vi os selvfølgelig til at se billeder når i finder den rette ilder hjem til jer

PiaLyng

Velkommen til :D.
Håber i finder det rette lille familie medlem :D
Held og lykke i jagten!

Shamua


Vh. Marianne

lille_thor

Velkommen til :) glæder os til at de hva i finder for en lille kræ :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Lena og Peter

hej og velkommen til.. :)

Julie Stuhr

Velkommen, og dejligt med nogle der faktisk sætter sig ind i det før de spurter ud og køber en - det er god stil :D

Eliza

Hej og velkommen til
Ved ikke om i har mødt en ilder men ellers synes jeg bestemt i skulle tage ud og besøge nogen der har.. I er selvfølgelig velkommen hos mig i Hedehusene ved roskilde..
Nu du siger i er tre hvor gammel er så yngste medlem? for det er desværre ikke altid at ilder og børn går godt sammen men man kan altid få det til at lykkes  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Bawa


alvin


www.fraekkefritter.dk

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Sølvsten


Line

Hej med jer... Morsomt med folk fra Virum - Der er jeg vokset op :)

NemoToft