Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Hej mennesker!

Startet af ida_lj, 14. Juni 2011, kl. 19:39

ida_lj

Mit navn er Ida, jeg er 17 (Bliver dog 18 om knap to måneder.) Jeg bor sammen med min kæreste Christian, på 22, i et hus på djursland. Jeg har altid syntes at ildere var nogle af de sødeste dyr, og da jeg så flyttede hjemmefra for godt et halvt år siden blev jeg enig med mig selv (og også lidt min kæreste :fnis:) om at nu skulle vi have én! Derfor gik jeg hurtigt igang med at researche, og jo mere jeg læste om dyret, jo mere spændende syntes jeg det var. Så fandt jeg Amazing Ferret, hvor jeg snakkede med Erika, som har været utrolig sød og nu i slutningen af juli skal vi have en lille hun med hjem!  :D

Vi har købt os et Ferplast XL, da jeg fandt mange forskellige bure - Men syntes nu at det var det bedste! Udover dét, har vi købt tæpper og legetøj - og nu kan jeg slet ikke vente!

Jeg har læst og læst og læst, så nu håber jeg at jeg vores hjem bliver et godt hjem for den lille :) Jeg har fået mange gode tips herinde, og håber at kunne få mange flere gennem tiden :D

Og det var lige lidt om mig :)

NemoToft


FerretParadise

Ann Hillerslev.

Amazing Ferret

Velkommen til  :D

Jeg håber i bliver glad for hende når i får hende hjem  :D

Miliah


ida_lj

Citat fra: Amazing Ferret Dato 14. Juni 2011, kl. 20:05
Velkommen til  :D

Jeg håber i bliver glad for hende når i får hende hjem  :D

Det gør vi helt sikkert :D

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Line


KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Bawa


Shamua

Hej og velkommen, det bliver da spændende med en lille ny så :)

Vh. Marianne

Sølvsten

Velkommen til og tillykke med din hvalp

Anne