Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hej alle ilder-tosser :D

Startet af Pernille, 6. Juli 2011, kl. 13:12

Pernille

Hej alle sammen
Jeg har nu skrevet nogle få indlæg herinde her og der men nu vil jeg gerne præsentere mig og min 'lille familie' officielt ;)

Mit navn er Pernille og herhjemme har jeg min kæreste som hedder Steffen.
Vi har nu været skrevet op til en hvalp fra Ilderbanden i et stykke tid og idag fik vi ham så med hjem ;)
Hvis nogen skulle være i tvivl så er det: Ilderbandens Hafferlaffen Seti Ezio Santino vi har fået hjem, og i daglig tale vil han selvfølgelig bare blive kaldt Seti :D

.. Og nu har jeg så tid til at skrive herinde da der har været gang i den lille krudtugle siden vi fik ham ind af døren, men nu er han så daset om i sin nye hængekøje :)

Og jeg ved altså ikke hvordan man sætter billeder ind ellers havde jeg sat nogle ind :3
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo

Shamua

Hej med dig :)

Tillykke med din nye dreng! Han er bare dejlig :love: Jeg har selv købt en lille guldklump fra Ilderbanden i år, Vanilla Blanca :) .. Så jeg har mødt jeres dreng et par gange :)

Velkommen til.. Selvom du har været her et stykke tid :P

Vh. Marianne

Pernille

Ja han er bare super dejlig, og tak ;)
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo

Minority ferrets

Tillykke med ham ^^ vi vil altid gerne se billeder når han er faldet lidt til ;)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Pernille

Jeg kan ikke finde ud af at sætte billeder ind  :-$
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo

Chanette

 :) Hej Pernille....
Tillykke med den lille dreng.... Hvor må det bare være pragtfuldt endelig at få ham hjem... :love:

Pernille

Ja helt bestemt, var ved at blive sindssyg af ventetiden ;)
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo

Eliza

Hej og ordentlig velkommen til og tillykke med ham  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Chanette

Citat fra: Pernille Dato  6. Juli 2011, kl. 17:52
Ja helt bestemt, var ved at blive sindssyg af ventetiden ;)
:love: Det er jeg sq osse ved at være.... Alt er stort set klart, buret står hvor det skal være, stort set alt er bestilt fra Zooplus... Mangler bare den store løbegård, men det må vente til næste måned for har lige brugt 2800 på de kommende små banditter.... Men man bliver tosset i hovedet over denne søde ventetid...  :ja:  Jeg ved ikke hva jeg skulle gøre uden disse pragtfulde brugere herinde.... Hvis der er et problem, får du hurtig svar og så har jeg fundet meget info i evighedstrådene.... LÆNGE LEVE FERRETOPIA.... <3

Pernille

Citat fra: Chanette Dato  6. Juli 2011, kl. 18:49
Citat fra: Pernille Dato  6. Juli 2011, kl. 17:52
Ja helt bestemt, var ved at blive sindssyg af ventetiden ;)
:love: Det er jeg sq osse ved at være.... Alt er stort set klart, buret står hvor det skal være, stort set alt er bestilt fra Zooplus... Mangler bare den store løbegård, men det må vente til næste måned for har lige brugt 2800 på de kommende små banditter.... Men man bliver tosset i hovedet over denne søde ventetid...  :ja:  Jeg ved ikke hva jeg skulle gøre uden disse pragtfulde brugere herinde.... Hvis der er et problem, får du hurtig svar og så har jeg fundet meget info i evighedstrådene.... LÆNGE LEVE FERRETOPIA.... <3
AMEN !  ;) hehe ej den er slem den ventetid men når man får den lille puttetrold hjem er det, dét hele værd :3
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo

lille_thor

Hey og velkommen. Tillykke med vapsen. Kan godt forstå i er glade for endelig at få ham, det er hårdt vendte på hvalp :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Pernille

Det syntes vi også at det var ;)
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo