Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Hej alle sammen...

Startet af Chanette, 7. Juli 2011, kl. 01:54

Chanette

Hejsa.....  :)
Så lige at man kunne skrive lidt om sig selv her, så det vil jeg da gøre, så I kan læse hvad jeg er for een.... :P
Jeg hedder Chanette og er en gaaaammel tudse på snart 43 år.... Har to dejlige tøzer på 20 og 14, og verdens bedste mand, som hedder Jeremy.... Og jeg må endelig ikke glemme min dejlige hund Aslan og de to marsvin...
Bor i Fredensborg, men er på udkik efter noget større, da man skal i haven for at skifte mening... :D
Har ikke nogen basser endnu, men om små otte uger..... HVIN.... Det bliver bare så dejligt.... :dans:
Hvad kan jeg mere fortælle.......??  :S
Det kommer nok hen af vejen...
I skal ha tak for alle jeres råd og pragtfulde info..... Og ikke mindst den gode humor I render rundt med.....
Knus fra Chanette  ;)

Line


Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Chanette


A_M_T >Team Unique Ferrets<

Velkommen til! Bliver spændende med de små ny :dans: Hvad for en hund har du? Og vi eeeelsker billeder!!! <--HINT

Chanette

Hej igen...  :dans:
Jeg her en Belgisk hyrdehund af racen Terveuren.... Han er bare mors "lille" skødehund... :lol:

Chanette

Citat fra: Chanette Dato 10. Juli 2011, kl. 23:44
Hej igen...  :dans:
Jeg her en Belgisk hyrdehund af racen Terveuren.... Han er bare mors "lille" skødehund... :lol:
Glemte lige at tilføje det med billeder arejder jeg lige på... Lover dig at du nok skal få ham at se. Både som hvalkp og som i dag...

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Chanette Dato 10. Juli 2011, kl. 23:44
Hej igen...  :dans:
Jeg her en Belgisk hyrdehund af racen Terveuren.... Han er bare mors "lille" skødehund... :lol:
ahr ja dem kender jeg godt! Skide smukke hunde med en dejlig pels der ligner "silke" næsten! Har en Schæfer selv der vidst os er lige lovlig meget "mors hund" og detder med skødehund tror han os han er, elelr os er det fordi han er vokset op med ilderne så han tror han er en ilder ;O)

Chanette

Ja, de kan med lidt god vilje ligne en Lassie.... Åh, Schæfer.... Det er sådan en dejlig hund, er vokset op med en af slagsen, og hun var min bedst ven i tykt og tyndt.... Aslan er som en stor Schæfer, han er meget stor for racen, og det har han fra sin far... Han er super dejlig, og kunne aldrig drømme om at gøre andre fortræd... Marsvinene slikker han, er der pindsvin i haven, går han ind og henter mig, så jeg kan få den stakkels fyr ud igen... Pragtfuld hund..  <3