Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Ny herinde :D

Startet af Bølle1234, 15. Juli 2011, kl. 01:15

Bølle1234

Hej allesammen..Jeg er flyttet til amager fra Århus , over til min kæreste og hans gamle han ilder på 7 år.. Jeg har selv købt en lille ilder hvalp, som nu er 14 uger ..Jeg har aldrig før haft de dejlige dyr eller tænkt over hvad de var .. Da jeg flyttede over til min kæreste var hans ilder ret vild og havde aldrig rigtig haft kontakt til mennesker eller andre dyr.. jeg har gjort ham tam og gjort ham vant til at gå tur, blive løftet og nusset med .. han reagerer på når jeg siger nej.. Så blev jeg pludselig glad for det dejlige dyr og købte så en hvalp :) han kan godt nok få et smil frem på læben uanset hvor dårlig min dag er .. Den gamle han går bare stille rundt i sin egen lille verden, imens den lille fjoller rundt hele dagen ..
De kradser begge to på døren når de mener det er gå tur tid  :D

Shamua

Hej med dig :) det lyder da til at du har fået en rigtig god start på dit liv som ilderejer. :) velkommen til :) husk billeder er meget velkomne :P

Vh. Marianne

Line


lille_thor

Velkommen til. De lyder til at være skønne dine ilderbasser :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Bølle1234

Mange tak :) Shamua: ja det er en dejlig start som ilderejer :) Jeg har en MASSE billeder og film af de dejlige drenge  :D Jeg kan bare ikke finde ud af at få dem ind  :(

Ida

Hej og velkommen til. Hvor lyder det til at du har nogle dejlige ildere.

Eliza

Hej med dig og velkommen til  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.