Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

CarinaNielsen is back :D

Startet af CarinaNielsen, 18. Juli 2011, kl. 19:42

CarinaNielsen

Citat fra: Barky Dato 19. Juli 2011, kl. 13:03
Citat fra: CarinaNielsen Dato 19. Juli 2011, kl. 12:25
Nu skal i høre hundn har gået med ildere fra han var lille bitte og den lille pige går ude med hund og kat til hverdag, alt er en vane sag. og dt med katte. Molly og mille har min kusine da hun har en stor gård hvor hun har mange katte og interassere sig for katte og går op i deres adfærd, de er nogle jeg besøger tit, og bella har henriette. ja og hvad så ?, jeg sætter jo ikke den lille pige ind i munden på hunden vel.. give det dog en chance..  VELKOMMEN TIlBAGE TIL ILDERVERDEN..

Nå, så du har ikke engang de 2 andre katte mere? Hvad blev der af Chili frra Henritte du skulle have? Og den 4 uger gamle Mille der blev fundet og endte hos dig. Og hvad med de 2 oprindelige killingbrødre Oliver og Valde som du fik kun et par uger efter at du var gået af med dine ildere fordi at dig og kæresten dengang slog op...? Den ene af dem pissede vist i sofaen, så I skulle have en ny?

Hvis jeg var opdrætter stadig, ville jeg ikke sælge til dig med den udskiftning du har haft af dyr. Killinge-samler grænser det jo nærmest til.
Og som jeg skrev, så kan det nok så godt være at du har haft problemer og IH og ÅH, men åbenbart ikke mere end at det lykkedes dig at spørge til/planlægge at få/skaffe 8 killinger på 10 mdr. Hvoraf jeg så troede at du da i det mindste havde beholdt de 2 sidste, men nu viser det sig så at det har du ikke engang.

Hvor længe beholder I så hunden? Og åbenbart den nye ilder som du IKKE havde igår aftes hvis man læser dit præsentations indlæg her i tråden..

Carina.... Kan du ikke selv se at det er ret mærkeligt, at du har haft så mange forskellige dyr indefor blot 1 år....?

Oliver blev aflivet pga nyrefejl, og valde kom tilbage til hans familie, mille hun kom op til min veninde da du ønskede en kat og var faldet for hende og chili hende fik jeg ikke engang sprang jo fra,.. og hunden er noget i blander jer helt udenom.. det er brians hund og brian har sagt for 3-4 dage siden at jeg måtte få en ildere, så tænkte jeg at jeg ville tilbage her inde. men skulle jeg hvis ikke have gjort,,
Basserne fra Herning. :)

Barky

Dine undskyldninger ændrer stadig ikke på at der ikke er langt fra tanke til handling når det kommer til dig og dyr.
Og i mine øjne er det uansvarligt og går ud over dyrenes velfærd. Det er dét jeg opponerer imod.

Jeg (eller rettere dine tidligere dyr) kan ikke bruge dine undskyldninger til en disse. Dine handlinger viser et andet billede end det du siger. Hvad med om du beviser over for dyrene at du virkelig elsker dem, og beholder dem!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Dyrenørden

Velkommen tilbage :) Jeg er jo sådan halv ny herinde så vi har ikke hilst på hinanden før. Jeg tror bare jeg vælger at overhøre hvad de andre skriver og give dig en chance. Men det lyder bestemt ikke godt det de skriver :( Håber virkeligt du har ændret dig så det ikke skal gå ud over flere dyr :(

NemoToft

 Velkommen tilbage  :) Knus Dolly.

Anne

Du ved jo hvordan ilderfolk er Carina. Men som Trine skriver så har du en ny chance, selv om jeg godt forståe du synes velkomsten er ret lortet. Folk er negative nu, men hvis der er styr på dit liv nu og du beholder ilderen og man kan se den har det godt, så vender det jo.

KittAnderson

Du har ihvertfald noget du skal bevise overfor folk. Men når du efterhånden gør det, er du jo helt sikkert inde i varmen igen !
Du er jo en skide dejlig pige !

Velkommen tilbage du ! :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Julie

Citat fra: CarinaNielsen Dato 19. Juli 2011, kl. 12:25
Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 19. Juli 2011, kl. 12:18
Hejsa og velkommen tilbage :)

Jeg deler også de andres skepsis, og må sige at du nok kommer til at arbejde noget hårdere for at få respekten tilbage -hårdt liv eller ej, vi har sgu alle vores problemer, og selvom der tages hensyn, så har ens gerninger konsekvenser -uanset forhistorie.  :)

Jeg har også på afstand undret mig over den flow af kæledyr der kommer ind og ud af dit liv, måden du anskaffer dig virkelig mange dyr på -af forskellige arter, og afskaffer dig dem igen. Det er godt nok en væsentlig mængde katte der er forsvundet ud i den blå luft.

MEN...alle fortjener en frisk start :) og du har en chance -så grib den.

Det undrer mig dog virkelig du tør sætte en 3 år gammel ilder sammen med en hundehvalp...jeg har selv ligget og drejet mig når jeg tænkte på hvordan jeg i fremtiden skulle introducere mine ildere til en hundehvalp -men jeg kender mine dyr godt...du aner intet om tævens temperament, og der går lang tid før man lærer at aflæse deres personlige små tegn, behov, og styrker og svagheder.
Det virker lidt overilet på mig, ugennemtænkt og en lille bitte smule egoistisk...som om der nu bare SKAL flere dyr -fordi du vil have en ilder, og han gerne vil have en hund.
Derudover så er det noget så forkert at basere ens økonomi på en partner -for uanset hvor stabilt forholdet er, så kan det gå i stykker. Og jeg vil under ingen omstændigheder basere mine dyrs livsophold, på om min kæreste er der til at bidrage eller ej.


Nu taler jeg bare ud af posen, og det kan godt synes lidt hårdt, det er det måske også....men det er ærligt og faktisk ikke fordømmende...mere ment som åben dialog :)

Nu skal i høre hundn har gået med ildere fra han var lille bitte og den lille pige går ude med hund og kat til hverdag, alt er en vane sag. og dt med katte. Molly og mille har min kusine da hun har en stor gård hvor hun har mange katte og interassere sig for katte og går op i deres adfærd, de er nogle jeg besøger tit, og bella har henriette. ja og hvad så ?, jeg sætter jo ikke den lille pige ind i munden på hunden vel.. give det dog en chance..  VELKOMMEN TIlBAGE TIL ILDERVERDEN..


Velkommen tilbage, og så til det lidt kedelige, men;
Jeg skulle lige hilse og sige, at det bestemt ikke er nogen garanti at ilderen kan med jeres hund, selvom ilderen er opvokset med hunde.. Min Zeph er også opvokset med hund her i hjemmet - og de var utroligt gode venner.. Hunden blev desværre aflivet nogle år senere, og samme år (sidste år) fik vi os en ny hund.. Han er frygteligt glad for alle 3 fuzzbutts, men Zeph har stadig (efter 7-8 MÅNEDER(!!)) stadig ikke helt accepteret hunden (selvom de dagligt omgås) og bider i ham, hvis han kan komme til det - heldigvis går hunden bare væk uden så meget som at knurre, snerre eller noget andet, så vi har været ufatteligt heldige med at hunden er så glad for de små dyr.