Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hejsa alle sammen

Startet af koed, 20. Juli 2011, kl. 22:25

koed

Hej alle

jeg hedder rasmus
jeg er 14 år gamle
jeg har desværre ingen ilder, men jeg har dog 7 rotter, 5 undulater, 6 høns og 1 hund...
jeg har tilmeldt mig her inde fordi jeg søger viden om ilder og for at finde ud af om det er noget for mig at eje ilder.... :)

Rasmus

Lena og Peter


Dark Crystal Ferret

Hej Rasmus, og velkommen
Jeg kan kun anbefale dig at finde en familie i nærheden af dig, som har ilder. Og hvor du kan komme på besøg og møde ilderne. Det er den bedste måde at finde ud af om det er noget for dig :)
Ved også mange herinde er mere end villige til at få besøg af nye der gerne vil møde vores herlige kæledyr <3 .
Held og lykke med det :)

Eliza

Hej velkommen til..

Ildere er et dyr for hele familien, ikke bare et der står inde på ens værelse, så dine forældre skal være med på ideen så derfor vil det være rigtig godt at tage dem med ud til nogle der har ildere..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

Velkommen Rasmus

(Hilsen Siamese)

AlisVolatPropiis

Hej rasmus :) velkommen til :) du er altid velkommen her hvis du vil møde nogle 'møg'kræ :) hilsen Musling

lille_thor

Velkommen Rasmus. Håber du lære en masse :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Namilla

Velkommen til Rasmus!
Jeg synes du skal få dine forældre til at tage med ud og besøge nogen der har ildere... det er nemlig lige så stort ansvar at have en ilder, som det er at have en hund, så dine forældre skal være med på ideen og være indforstået med, at ildere kan være dyre i dyrlæge-regninger, foder osv. (Så du skal være sikker på, at dine forældre vil hjælpe dig økonomisk, hvis du pludselig står med en stor dyrlægeregning). Det er heller ikke alle forældre der synes at ildere lugter godt, så det skal dine forældre også være med på.
Og så skal du være opmærksom på, at ildere jo er rovdyr, og en ilder vil se dine rotter som mad! Så enten skal købet af en ilder vente til du ikke har rotter længere, eller også skal rotterne flyttes et sted hen, hvor ilderen ikke kan komme til dem... den vil nemlig prøve at komme ind til rotterne, og det kan man ikke lære den, at den ikke må.

Line


PiaLyng

Hej Rasmus :D!
Velkommen hid, og ja du da velkommen her.. evt slå dig sammen med Missy og Gitte xD (ja de vil jo os se ildere) :lol:
Men håber du finder hvad du søger, folk er ofte ret så venlige :D