Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Helt ny i denne verden..

Startet af Saphiira, 27. Juli 2011, kl. 15:57

Saphiira

Hejsa Alle sammen!
Jeg hedder Tine... Jeg er 20 år og er pædagogstuderende. Jeg bor sammen med min kæreste.
Vi har i forvejen 5 katte og 1 hund herhjemme.
Jeg har altid ønsket mig en ilder siden jeg var lille. Vi har haft 2 før i min familie, da jeg var mindre, men ellers ikke.
Jeg regner med at få så meget viden om ildere som muligt, da det er vigtigt for mig, at jeg ved en del om selve dyret.
Jeg har ikke bestemt mig endnu om jeg vil have en, da jeg ved, at det ikke er sikkert at ilderen/erne kan med mindre andre dyr..
Derfor vil jeg bare sidde herinde og lurer lidt...og så må vi se, hvad det bliver til... :)

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Bawa

Hej Tine. Velkommen til :)
Måske ville det være en god idé at få besøg af en der har sin ilder med, så du kan se hvordan både kattene og hunden reagerer på den?
Jeg har haft kat sammen med mine ildere uden problemer. De har også leget med forskellige hunde - både store og små racer - uden problemer.

Saphiira

Citat fra: Bawa Dato 27. Juli 2011, kl. 16:22
Hej Tine. Velkommen til :)
Måske ville det være en god idé at få besøg af en der har sin ilder med, så du kan se hvordan både kattene og hunden reagerer på den?
Jeg har haft kat sammen med mine ildere uden problemer. De har også leget med forskellige hunde - både store og små racer - uden problemer.

lige pt. kender jeg ingen i nærheden, som har en ilder...
Tænker faktisk det er en super ide..må lige se, om jeg kan finde nogen, der er villig til det..
for det skal vel også være en ilder, som har temp. til det...

KittAnderson

i er velkomne heroppe i Hjørring :D