Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Hej Hej:)

Startet af olesen83, 24. Februar 2009, kl. 23:44

olesen83

Hej alle sammen.
Jeg er en pige fra Odense, der for ca. en måned siden blev ilderejer for første gang. Jeg købte en dejlig voksen dreng på 2 år, farven silver, og af en ilder af være vidst ret opdragen :lol: Det tog ca. 3 dage at blive 98% bidefri igen, og at finde de rette steder at placere hans bakker.. :D Jeg bor i en 3 værelses på 3 sal, sammen med min kæreste, hvor det ene værelse på meget kort tid er gået fra at blive kaldt kontoret til chicos værelse. Men sådan skal det vel være :D

I sidste uge var vi ved dyrlægen, hvilket var en lidt sjov oplevelse for ejeren, da han selv efter kun en måned ved mig,  bestemt godt vidste hvor han hørte til når den grumme dyrlæge lavede fæle ting :love:

Håber at vi på et tidspunkt kan finde et træf og møde andre ildere og deres ejere :D

Malene

Velkommen til Ferretopia :D
Dejligt at han allerede er blevet tryg ved dig :) og tillykke med ham!
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

DarkGirl

Hej, og velkommen hertil. :D

Dejligt, han allerede er så tryg ved dig. :love: Tillykke med ham.

ludvig

Hej og velkommen=)

Hvis du har lyst bliver der holdt et lille komsammen på lørdag, i odense nær rosengårds centret...tror det er under menuen udstillinger og træf der ligger en tråd om det :D

Julie


Peewit

Hejsa og velkommen til  :D
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

lille_jill


Emmadyhr

Velkommen til  :) Må vi ikke se et billede at din silver dreng?

Soelberg`s SUN ferret


olesen83

hehe..jeg arbejder på billedet:) men går ikke så godt;)

RockaHulla


Winther Ilderen


tzari

lækkert med endnu en i odense  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

olesen83

Håber da også at kunne møde nogle af alle jer der er fra odense. Kunne da være rart hvis chico (og jeg;)) kan møde andre ildere og ilderejere:)

lille_jill

Så må i jo tage med til træf!