Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Siger Hej og snuser goddag

Startet af Shiva, 13. Oktober 2011, kl. 17:10

Shiva

 så fik vi os en Morph og blev list hooked på ildere :)
Så nu håber jeg på at I vil tage godt imod mig, selvom jeg tilsyneladende kom til at sætte et indlæg lidt uheldigt Sammen, og fik lidt prygl for min uvidenhed.. :S  Men dog støtte og hjæp fra de fleste  :D tak for det!

Min kaereste og jeg har altså en enkelt Lille idler Han, kaldet Morph <3
Håber på at møde nogle rare mennesker og evt få lidt mere ilder erfarring samtidigt.
Tenna :P

Dyrenørden

Velkommen til :)
Glæder mig til at se billeder af din pelspølse

Barky

Velkommen til...

Et eller andet sted må du vænne dig til at der kommer lidt konflikter indimellem.
Vi går alle meget højt i i vores dyr og deres velfærd, og når ildsjæle er uenige kan det gå lidt voldsomt for sig. Og så *er* det jo et debatforum ligeså vel som det er et hyggeforum.
Og selvom vi er uenige til tider, og måske kan virke lidt voldsomme i starten. Så er det et rigtig godt sted at være, og vi lærer hele tiden af hinandens erfaringer og oplevelser.

Og så skal man overveje sin formulering når man skriver. Vi kan jo ikke se på hinandens ansigter om det er ment som jokes eller i al alvor. Så vi er afhængige af at vi kan gøre os fuldt forståelige på skrift.

Men altså, hjerteligt velkommen til dig og Morph. Fedt navn til ham! :D
Ildererfaringen kommer med tiden, og ved at følge med i miljøet.
Vi er stadig ved at lære om ildere, så selvom jeg har haft ildere de sidste 7 år, så opdager vi stadig nye ting som kan gøre det bedre for ilderne at bo hos os.

Og så kommer der rigtig mange nye ind hvert år, som stadig tror at det at have ilder er det samme som dengang man som barn havde marsvin og kanin. (hvis de da ikke stadig ER børn og ikke ved at eje en ilder kræver ansvar som en voksen)
Så vi er nok vant til at rette og rette og rette og rette på nye folk. Med tiden glemmer man nok lidt at være lige forstående overfor hver ENESTE nye, og forklarer mere og mere kontant og direkte, fordi at man har gjort det for de sidste 24 nye brugere. :P

Vi er altså gode nok, vi ser bare det samme igen og igen og det tærer lidt på kræfterne indimellem. Men giv os en chance, så giver vi dig en.
Og helt generalt er min oplevelse at jo mere vidensbegærlige nye folk er jo bedre bliver de modtaget.
(for vi har også haft en del oplevelser med nye folk som bare braser ind, uden at vide en disse og bliver stiktossede hvis man tillader sig at fortælle dem at deres nye kæledyr altså er et rovdyr som IKKE skal spise vingummi'er og leve af gnaverblanding i en bund af savsmuld)

/Julia
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Lena og Peter

Hej og velkommen til...

Julia... Skide godt skrevet..  :dans:.. Tror du ikke du kan lave den hilsen til alle nye.. ;)

Barky

Citat fra: ilderbanden Dato 13. Oktober 2011, kl. 19:18
Hej og velkommen til...

Julia... Skide godt skrevet..  :dans:.. Tror du ikke du kan lave den hilsen til alle nye.. ;)

Tak tak... Neeej... Så går det personlige af.. :P Og alle nye har forskellige indgangsvinkler, så en standard hilsen kan ikke bruges til alle.

Men det var faktisk ligeså meget en reminder til os selv, som et godt råd til nye.. :P
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Beate

Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Shiva

Tak tak.  :) og jeg er vokset op med dyr, specielt katte dog.. Men dvs at jeg har stor respekt for dyr og ved at der også er en vis seriøsitet forbundet med anskaffe sig et! Så jeg kan ikke love at jeg ikke spørger om dumme ting som nogle måske har hørt tusinde gange før, men jeg kan tilte gæld love, at jeg er af en meget velovervejet karakter, og mit hjerte og min respekt for dyr, intet fejler! :)
tenna

Anne


Miliah


Louise Cecilie

Hej og velkommen her til :)

Håber at du får det erfaring her inde som du har brug for :)

katja

hej og velkommen til :)

altid dejligt med nye mennesker og dyr :)
ejer af 7 dejlige trolde,

Shiva

Ihh tak skalk have.. Flot farve du har katja :D