Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Hei fra Norge

Startet af Mustela Borealis, 1. Marts 2009, kl. 20:28

Mustela Borealis

Hei alle sammen.
Så får jeg vel presentere meg jeg også slik at jeg ikke blir kastet ut her fra. :fnis:

Jeg heter Maria og jeg er her med min samboer Eirik, sammen har vi startet Mustela Borealis Ilderoppdrett. Selv har jeg hatt ilder siden 2001, mens Eirik fikk sin første i 1996. For tiden har vi tre veteraner, lille Vilde på 6 som dessverre har insulinoma, Mary som blir 8 i år og Terra 6 år, begge fra Australia. I tillegg har vi vår første avltispe Donna som blir 2 i år, lille multihandicappede Aurora på snart 1 år, og vår første avlshann Noshi også snart 1 år som Eirik hentet i Nederland i fjor høst (og som er broren til Annes Mija).

Vi hadde egentlig planlagt oppstart for oppdrettet vårt først i 2009, og planen var Donna skulle parres med en staut engelsk albinohanne, men den lunefulle skjebnen ville det annerledes. Da Donna kom i brunst i fjor ble hun parret med en v-hob som desverre viste seg å likevel være fertil. 3. august fødte Donna 9 friske og fine valper, 8 av lever fremdeles i beste velgående. To av valpene beholdte vi selv, to store jenter som fikk navnene Apsalar og Andii.

Vi er rom regel å finne på alle norske utstillinger, og er med som arrangører på både Nidaros Ilder og Roseilder'n. Om det er mer dere vil vite så er det bare å spørre! ;) :D
Hilsen Maria
med pelspølsene Terra, Donna, Apsalar, Andii, Aurora, Frida, Hummer og Majuro.

http://www.mustelaborealis.com

DarkGirl


Peewit

Hejsa og velkommen til  :D
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

lille_jill


Winther Ilderen


tzari

velkommen til husk den oblikatoriske se mine ildere tråd  :dans: :lol:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Soelberg`s SUN ferret


Julie


Amazing Ferret