Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hej ^_^

Startet af Volmer, 19. December 2011, kl. 10:53

Volmer

Hej alle Ilder folk.

Jeg hedder Volmer og er ny her på sitet. jeg er her for at søge viden inden Kæresten og jeg skal have vores første ildere  :dans:
Vi var på julefrittevitten her i starten af dec og møde en hel masse ildere for første gang og vi var solgt på stedet begge to.
vi skal dog lige flytte, inden vi selv kan blive ilder ejere, øv..  :X
Jeg prøver så vidt muligt at læse alt herinde, men mon ikke jeg får stillet et spørgsmål eller to undervejs  :)

Venlig Hilsen Volmer

Lena og Peter

Hej og velkommen til....
Det blliver spændende at se hvordan det kommet til at går, når i en dag får Jeres første ilder.. :)

FerretParadise

Hejsa og velkommen til.

Jeg håber, at du bliver glad for at være herinde sammen med os andre tosser.
I kan bestemt godt glæde jer til, at I får jeres første ilder.  :)

Har du noget spørgsmål, så kommer du bare med dem, så skal vi nok svare på dem så godt vi kan.
Ann Hillerslev.

katja74

Velkommen til  :)

Forstår udemærket I faldt for de skønne ulldtotter ... det er også et helt igennem fantastisk kæledyr  :dans:

Håber I finder svar på Jeres tanker og spørgsmål her inde  :)

En go idè, er at besøg andre fritte ejere... se hvordan de bor med deres dyr, indrettet deres hjem.

Da vi er mange forskellige slags ejere her inde... nogles dyr går frit, nogle er delvist i bur, nogle giver tørfoder, andre giver råt.. og nogle gør begge!!

Jeg ville selv, hvis jeg idag sku starte op som ny.. besøg ale de ejere jeg havde mulighed for :)

I skal i al fald være velkommen her hjemme  ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

FerretParadise

Ja jeg er enig med Katja, tag ud og besøg nogen der har ildere, gerne flere. Der vil I kunne se hvordan det er at leve med ildere, det er en livsstil som man virkelig bliver bidt af.

I skal også være velkomne herhjemme.
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

Velkommen :D og ja...besøg folk...og spørg løs -vi skal nok kunne svare...der er mange års erfaring samlet herinde :)

Volmer

Tak for velkomsten alle sammen.

det er med i tankerne at vi skal ud og besøge med ildere, men det bliver nok først når vi er lidt tættere på at skulle have dem.
tror jeg villle blive helt dårlig, hvis jeg fik lov til at sidde og nusse de skønne dyr og samtidig vide at der nok er et halv til helt år, før vi får vores egene. alt efter hvornår vi kan finde et nyt sted at bo.

jeg har set i har en liste over folk som gerne vil have besøg, det er rigtig dejligt at I er åbne, gerne vil hjælpe også at en del af jer bor forholdsvis tæt på  :)

katja74

Citat fra: Volmer Dato 19. December 2011, kl. 12:21
Tak for velkomsten alle sammen.

det er med i tankerne at vi skal ud og besøge med ildere, men det bliver nok først når vi er lidt tættere på at skulle have dem.
tror jeg villle blive helt dårlig, hvis jeg fik lov til at sidde og nusse de skønne dyr og samtidig vide at der nok er et halv til helt år, før vi får vores egene. alt efter hvornår vi kan finde et nyt sted at bo.

jeg har set i har en liste over folk som gerne vil have besøg, det er rigtig dejligt at I er åbne, gerne vil hjælpe også at en del af jer bor forholdsvis tæt på  :)

Hvor har vi den ??  :-$
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

AlisVolatPropiis

Det er vist på ilderforum den er :)
og du er selvfølgelig også velkommen her :) jeg har lidt af hvert i ilderpersonligheder -og bor tæt på nørreport i kbh :) mit bedste råd er dog at begynde nu...og besøge så mange som muligt, så i får et varieret billede af det, samt møder folk med forskellige holdninger :) og måder at holde dem på :) -plus, det skader ikke at drømme :P og der er virkelig meget at lære, selv på et år....det er lidt af en videnskab at holde dem ordenligt :)

Shamua


Vh. Marianne

Minority ferrets

Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Eliza

Velkommen til :)

husk ildere også har mindre gode sider ;) jeg ved bare at jeg selv på udstillinger altid selv stikker de sødeste ildere i hænderne på folk der ikke har mødt ildere før, men det er jo langt fra altid at de er søde kæleildere allesammen.
Derfor er det godt at besøge flere forskellige som de andre skriver, så man kan se lidt af hvert :)

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Volmer

Det kan godt være den er på ilderforum den liste  :fnis: men det er mange af de samme som er herinde.

ihh, jamen så går der nok ikke længe før jeg/vi begynder at rende jer på dørene, det vil jeg glæde mig til.
tror også at jeg vil få svar på rigtig mange på ting som jeg måske slet ikke når at tænke på selv, på den måde.

lussingen

Hej og velkommen til.

Jeg kan kun tilslutte mig de andre :) Hank op i hinanden og kom ud og besøg nogle ildermennesker. I skal også være velkomne her. Jeg bor i Viby, det er jo temmelig tæt på Roskilde. Vi har 7 ildere. Og de har hver deres personlighed, ligefra kælepotten til bøllen :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

mette11

Jeg viser også gerne mine kræ frem...jeg har 3 som er meget forskellige...jeg bor i Taastrup, lige ved Høje Taastrup st.
Jeg har så også en ilder som en del ikke altid finder lige sød, da hun kan finde på at bide lidt hårdt i folk  :-$ Så har jeg en som er sød og nem og en hvalp som faktisk også er utrolig nem, men kan finde på at nappe i tæer. Jeg skal dog have timet det lidt, hvis jeg skal have besøg, da jeg har en datter på 8½ måned som ikke må være sammen med den ene ilder, men det kan jo arrangeres... ;)

Rigtig god ide at læse løs inden i får jer en selv... ;)