Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Vi er nye her ;)

Startet af Sulejma, 8. Januar 2012, kl. 14:41

Sulejma

Hejsa allesammen ..
Så har jeg endelig fået oprettet en bruger til min lille prinsesse .
som er fra d. o3/o7-2o11
Vi kan ikke rigtig finde rundt herinde (:
så et fif eller flere ville gøre underværker
(omkring billeder debatter og alt sådan)
- ville være dejligt ..
på forhånd tak ..
hilsen Jacqueline og Sulejma
jeg hedder Sulejma, jeg er fra o3/o7-2o11. Jeg er bidetrænet -eller, det er sjovt at bide mor og far i tæerne når de sover [:men ellers er det kun sjovt når jeg er gejlet op :D men jeg bider ikke hårdt. Jeg elsker at dele is med mor,eller sidde på hendes skuldre når hun laver mad [: årh eller at sove på fars brystkasse - det er lige sagen .. BåtBåtBåååt herfra

Dark Crystal Ferret


KariN

Velkommen til :)

Hvis du læser rundt under de forskellige emner vil du finde svar på de fleste af dine spørgsmål, der ligger også en guide til hvordan man lægger billeder ind :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Velkommen til, jeg håber du bliver glad for at være her.  :)
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Hejsa og velkommen til... Jeg håber I lære at finde rund.. Men det er nu meget let.. :fnis:

Sulejma

jeg hedder Sulejma, jeg er fra o3/o7-2o11. Jeg er bidetrænet -eller, det er sjovt at bide mor og far i tæerne når de sover [:men ellers er det kun sjovt når jeg er gejlet op :D men jeg bider ikke hårdt. Jeg elsker at dele is med mor,eller sidde på hendes skuldre når hun laver mad [: årh eller at sove på fars brystkasse - det er lige sagen .. BåtBåtBåååt herfra

Sulejma

jeg hedder Sulejma, jeg er fra o3/o7-2o11. Jeg er bidetrænet -eller, det er sjovt at bide mor og far i tæerne når de sover [:men ellers er det kun sjovt når jeg er gejlet op :D men jeg bider ikke hårdt. Jeg elsker at dele is med mor,eller sidde på hendes skuldre når hun laver mad [: årh eller at sove på fars brystkasse - det er lige sagen .. BåtBåtBåååt herfra

Eliza

Hej og velkommen til  :)

ved ikke om du har set jeg svarede dig ;)

men vil du evt spørge om noget så find den kategori du synes det passer under, se efter om andre har spurgt om det samme og hvis ikke så kan du oprette et nyt emne og spørge løs ;)
Du kan også prøve at bruge søgefunktionen, nogle af svarene kan være lidt gamle men lige så gode.

Under billeder er der en guide til hvordan man lægger dem ind.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Miliah


lille_jill


Dyrenørden


Sølvsten


SilverDragon


katja74

Velkommen til.... håber I bliver glade for at være her inde  ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Sulejma

JO Tak alle sammen, håber jeg også at mig og lille SuLejma  gør (: .. syntes bare ikke jeg kan finde rundt herinde omkring det med at få venner og galleri og sådan hehe.. (også selvom jeg har prøvet igen og igen)



- ELIZA
jo hehe. jeg vil forsøge igen ;) .. jeg burde godt ku finde ud af det :D
jeg hedder Sulejma, jeg er fra o3/o7-2o11. Jeg er bidetrænet -eller, det er sjovt at bide mor og far i tæerne når de sover [:men ellers er det kun sjovt når jeg er gejlet op :D men jeg bider ikke hårdt. Jeg elsker at dele is med mor,eller sidde på hendes skuldre når hun laver mad [: årh eller at sove på fars brystkasse - det er lige sagen .. BåtBåtBåååt herfra