Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hej

Startet af Malou, 12. Januar 2012, kl. 13:56

Malou

Hej allesammen,

Jeg hedder Marie Louise (eller Malou :) ),jeg er 23 år , og jeg har endnu ikke haft mine egne små ildere. Jeg krydser dog fingre for, at det kommer til at kunne lade sig gøre inde for et års tid, når jeg er flyttet tilbage til hovedstadsområdet sammen med min kæreste. Jeg har efterhånden lavet en del research og luret rundt herinde for at lære så meget jeg kan om ildere, før jeg for alvor for brug for det - men nu synes jeg det var på tide med en præsentation ^^.
Det er super rart at vide, at der er så mange erfarne ejere et par computer click væk, som er så flinke til at hjælpe, hvis man har brug for det :) Jeg kommer jo nok også til at stille et par spørgsmål undervejs :)

Venlig hilsen Malou     

Lena og Peter

Hej og velkommen til.

Vi håber du bliver glad for at være herinde..  :)

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Hejsa og velkommen til herinde.

Jeg håber du bliver glad for at være her, hvis du er i tvivl om noget, så spørger du bare.  ;)
Ann Hillerslev.

Miliah

Hej og velkommen :)

Shamua

Hej og velkommen til.

Det er helt vildt så meget du minder om en gammel veninde, den måde du skriver på og sådan. Alder, navn og kaldenavn passer også :P Du skulle vel aldrig ha gået på efterskole i Oure? :)

Vh. Marianne

Sølvsten

Velkommen til. Hvis jeg var dig ville jeg fjerne adressen og nøjes med at skrive hvilken by du bor i. Jeg håber du bliver glad for at være her.

katja74

Velkommen til, håber du falder godt til her inde  <3
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Shamua

Citat fra: Shamua Dato 12. Januar 2012, kl. 17:23
Hej og velkommen til.

Det er helt vildt så meget du minder om en gammel veninde, den måde du skriver på og sådan. Alder, navn og kaldenavn passer også :P Du skulle vel aldrig ha gået på efterskole i Oure? :)
Lige meget, har fået svar :P

Vh. Marianne

Julie


lille_jill


Volmer

Velkommen til  :)

Malou

Hehe tak for den varme velkomst :) Jeg er sikker på det nok skal blive hyggeligt er være med herinde

Citat fra: Shamua Dato 13. Januar 2012, kl. 08:34
Citat fra: Shamua Dato 12. Januar 2012, kl. 17:23
Hej og velkommen til.

Det er helt vildt så meget du minder om en gammel veninde, den måde du skriver på og sådan. Alder, navn og kaldenavn passer også :P Du skulle vel aldrig ha gået på efterskole i Oure? :)
Lige meget, har fået svar :P

Haha det var spøjst ^^ men nej det har jeg desværre ikke... (som du jo også fandt ud af :) )

Citat fra: Sølvsten Dato 12. Januar 2012, kl. 18:05
Velkommen til. Hvis jeg var dig ville jeg fjerne adressen og nøjes med at skrive hvilken by du bor i. Jeg håber du bliver glad for at være her.

Ups tak for tippet!! havde jeg slet ikke lagt mærke til  :-$ :X

katja

hej og velkommen til :)
ejer af 7 dejlige trolde,

CMS

Hej Malou og velkommen til :-)

Hvis du udover en masse online research vil ud og møde nogle totter på hjemmebane, må du endelig sige til. Jeg bor i Hovedstadsområdet, og du er meget velkommen til at kigge forbi.
Mange hilsner Christina