Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Hejsa! :D

Startet af Andreasbf, 25. Januar 2012, kl. 00:50

Andreasbf

Hej med jer allesammen :)

Mit navn er Andreas, jeg kommer fra, og bor i Århus. Jeg fylder snart 20 og har altid elsket kæledyr. I min familie har vi et par hunde, og jeg har selv tidligere haft et par dværghamstre (dog en ad gangen). Jeg har ikke selv nogen fritte/ilder endnu, men vil ENORMT gerne have en så snart jeg har en stabil økonomi, plads og tid/overskud. Jeg håber at kunne finde hjælp og vejledning til pasning, anskaffelse osv. herinde. Jeg har kigget lidt rundt forskellige steder på forummet og det virker til at være en enormt venlig og dedikeret flok :D

Jeg kan næsten ikke vente med at få en fritte, det virker som det perfekte kæledyr for mig. Ikke for stor, ikke for lille, sjov, og alt andet man kunne ønske sig fra et kæledyr. Tiden man skal bruge på at holde en fritte, ser jeg som en investering, som er med til at styrke ens folhold til sit kæledyr og i sidste ende bliver det hele værd ^^

Jeg overvejer at anskaffe mig et andet kæledyr i mellemtiden (indtil jeg skal have en fritte). Jeg elsker som sagt dyr, og jeg tror det er godt at vænne sig til at have et kæledyr at bruge tid på. Måske burde jeg få mig en dværghamster igen :)


Venlig hilsen
Andreas

Snabeldyr

Der er STOR forskel på en dværghamster og en ilder. det siger jeg ikke for at skræmme dig men mere for at det er slået fast. Men der kommer udstilling her d 11 mener jeg det er hvor du kan møde nogle ilder ejer og snakke face to face med både med dyr og ejer ( selvfølgelig hvis de mener det er okay kan du være heldig at få lov at nusse dyrene ). Tjek ilder.dk eller søg efter dansk ilder forening på facebook også kan du læse mere om det.
Stealing our hearts, then our sanity

Anne

ellers er du velkommen til at kigge forbi hos mig i Aalborg en dag, og møde nogle ildere, for at se hvad det er for dyr. Efter udstillingen dog, da jeg har lidt travlt op til. Den er desuden i Herning.

Shamua

Hej og velkommen til. :)

Du skal også være velkommen her i Randers, hvis du vil møde en ilder .. eller 7 :P


Vh. Marianne

Lena og Peter

Hej og velkommen til.  :)

FerretParadise

Hejsa og velkommen.  :)
Ann Hillerslev.

Minority ferrets

Hej og velkommen Andreas :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Andreasbf

Tak skal i have allesammen :)

@Snabeldyr Jeg ved godt at de to slet ikke er ens. Men jeg savner et lille pælset dyr at passe, og da jeg ikke tror en fritte ville være optimal inden jeg flytter i egen lejlighed, så kunne jeg have en dværghamster i et par år inden ^^

Jeg vil enormt gerne besøge nogle fritter inden jeg selv skal have en. Måske kan jeg snuse et par gode råd om pasning og diverse op på vejen, og det ville være sjovt at se hvordan de små dyr er i virkeligheden :D
Jeg overvejer også at komme med til udstillingen d. 11.

Sølvsten


Dyrenørden

Velkommen :) Du skal også være velkommen til at komme ud og se mine dyr og være her en hel dag og se hvordan den foregår når man har bæster hvis det er. Bor i Hadbjerg lidt uden for Århus