Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Halløj!

Startet af Laura, 16. Marts 2012, kl. 21:37

Laura

Hej alle jer heldige ejere! (-:
Jeg hedder Laura og er femten. Jeg har hele mit liv haft dyr ved min side og har ikke en fremtid uden dem. Alt fra kryb til store heste-prutter har fyldt min hverdag med glæde. Jeg selv har formindsket mit hold af dyr, da jeg har fået den tanke, at jeg nu vil have et dyr og give det alt den kærlighed den kan holde til! (-:
Men min familie er ligeså skøre i dyr, så derfor har vores hus et kælenavn: ''Mini Zoo''.  Jeg er fra sjælland og bor på en gård, hvor vi holder denne mindre ''zoo''.
Jeg har (Desværre!!!) ingen ildere/fritter, men er simpelhent blevet så forelsket i dem! Jeg fylder mig med information, så jeg kan vise mine forældre, hvor fantastisk denne lille pelsklump er. Tjaa, det er vel egentligt hvorfor jeg er endt her. (-:  Jeg skal fyldes med indformation, før jeg vil give mig selv lov til at kigge efter kommende kuld/pelsklumper der er til salg. (-:

Nu kan jeg simpelhent ikke komme på mere om mig. (-:

Ps. Håber i vil bære over med og svare på de begynder-spørgsmål jeg sikkert vil komme med efterhånden. (-; Jeg er simpelhent bare forelsket i de små dyr og må vide mere om dem. (-:

:love:  :love:  :love:

Dyrenørden

Lyder dejligt at bo i en Mini zoo ;) Jeg selv er en stor dyreelsker :)
Velkommen til :)

FerretParadise

Velkommen til.
Du spørger bare løs.  ;)
Ann Hillerslev.

the bird

haha, det lyder næsten som vores hjem, vi bliver også kaldt for en mini zoo  :lol:
velkommen til  :)

Shamua


Vh. Marianne

dejligste

Velkommen til en verden af spørgsmål og viden  :)
Håber du finder de ønskede svar  :)

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

Julie


Eliza

Hej og velkommen til  :)
Kan godt forstå du har forelsket dig i ildere, for det er et fantastisk dyr  <3 og godt du læser op på tingene, for de kræver jo en del, men er bestemt det værdn :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Lena og Peter

Hej og velkommen til..  :)

Laura

1000 tak for alle de søde velkomst hilsner.   :)
Glemte helt at skrive, at jeg er meget interesseret i at møde ildere/fritter.
Så nogen på Sjælland - gerne nær Holbæk - må vældig gerne skrive, hvis de har tid til besøg.  ;)

Anne

Hovsa, har da lige glemt at sige velkommen her :) Du skulel være velkommen her, men turen er nok lige lang nok til aalborg.

AlisVolatPropiis

Velkommen til :D og du skal være velkommen hos mig på Nørrebro Kbh hvis du har lyst og mulighed :)
Mvh Trine

lille_jill


Sølvsten