Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

hejsa i dejlige dyren elsker der ude

Startet af Chris-niko, 23. Marts 2012, kl. 23:28

Chris-niko

hejsa der ude  :P
jeg hedder Christina bliver kaldt Chris er 24 år og så er der min kæreste der hedder Nicolai er 22 år
er ny her inde og her ikke prøve at ha ilder før da jeg ikke måtte for min forælder hehe
men nu skal det være nu vil jeg ha sådan et par dejlige dyr  :dans:
vi skal købe to små dejlige unger fra ilderbanden her når de få unger og jeg glæder mig helt vildt sys det går alt for langsomt lige nu  :lol:
der er jo så også peter der har hentvist od her ind til
jeg er en stor dyr elsker vi har 3 slanger og rotter til kæld og foder og så har vi hvor dejlig hund (når hun sover ;) ) hvalp på 10 månder
og vis der er skave felj så er det fordi jeg/vi er ordblind hehe bare så i ved det  :)
ja det var lidt om os

glæder os til at vis hvors ilder frem når vi en gang finder ud af hvem de bliver
of til at få mere af vide om dem hjælp og gode råd

mange hilser her fra 

Cille

Velkommen til.
Og ja ventetiden kan være lang :D

Shamua

#2
Velkommen til :)

Jeg købte også en hvalp fra Ilderbanden sidste år, og hun er bare en dejlig pige med det bedste temperament. Dem skal I nok blive glad for :)

Vh. Marianne

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Velkommen til! Håber du bliver glad for at være her og for god gavn af vi andres erfaringer!'
Og så tillykke med de to små nye i skal ha hvis der kommer det i ønsker;0)

Hvad er det for en hund i har? Og har i overvejet hund vs. Ilder hvordan det vil gå?

Og så vil jeg lige sige at man sagtens kan læse hvad du skriver så det tror jeg ikke det du behøver at tænke så meget over;0)

Lena og Peter

Hej og velkommen til..

Dejligt at ser Jer herinde... Vi glæder os rigtig meget til at komme til at se en hel del mere til jer.  :)

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Dark Crystal Ferret

Hejsa og velkommen - og jeg vil give Shamua ret. En Ilderbanden hvalp skal i nok blive glad for  ;)

Jeg håber i bliver glade for at være her, og at i kan finde svar på jeres spørgsmål. Der er bare ikke noget bedre end nye der søger viden før de køber så, top up  :dans:

Held og lykke med det alt sammen :)

Chris-niko

mange 1000 tak alle sammen

dejlige at få sådam en dejlig velkommmest  :dans:

og ja jeg har tænk på det med hund og det er en rottweiler vi har og hun er vand til min mors kat som er 11 månder og de leger fint samme især ude i haven og så er der min gamle kanin som jeg må aflive da han er ved at bilve blind  :( han er 6 år gamle og han bider hende bare når hun bliver for meget for ham og så har hun det med at blive lidt bange for ham haha

de enste dyr hun ikke rigtig kan lad være er rotter hun vil meget grene kaste rundte med dem men kan få hende til at lad dem være

men hun er en meget rolig hund når man tænker på hun ikke er så gamle i nu 

men jeg vil selvførlig grene ha gode råd om hvordan jeg gør det best når jeg skal ha ilder hjem så de ikke bliver bange for ihanden  :)


Chris-niko

og dejligt at høre at der er så godt oplevers omkring ilderbanden´s hvalpe

nu glæder jeg mig jo bare inder nu mere til at de små bliver føldt hehehe weeeee  :dans:

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Chris-niko Dato 24. Marts 2012, kl. 11:07
mange 1000 tak alle sammen

dejlige at få sådam en dejlig velkommmest  :dans:

og ja jeg har tænk på det med hund og det er en rottweiler vi har og hun er vand til min mors kat som er 11 månder og de leger fint samme især ude i haven og så er der min gamle kanin som jeg må aflive da han er ved at bilve blind  :( han er 6 år gamle og han bider hende bare når hun bliver for meget for ham og så har hun det med at blive lidt bange for ham haha

de enste dyr hun ikke rigtig kan lad være er rotter hun vil meget grene kaste rundte med dem men kan få hende til at lad dem være

men hun er en meget rolig hund når man tænker på hun ikke er så gamle i nu 

men jeg vil selvførlig grene ha gode råd om hvordan jeg gør det best når jeg skal ha ilder hjem så de ikke bliver bange for ihanden  :)



Jeg har haft schæfer sammen med 5 ildere hvor de alle kunne gå frit i huset sammen og både lege med hinanden men også respektere hinanden!
Så det kan sagtens lade sig gøre og det er jo kun en fordel at jeres hund ikke er så gammel endnu så har hun lettere ved at tilpasse sig et liv med ildere! Og så er det bestemt også et godt valg at i får ilderne som hvalpe! Min erfaring er nemlig ikke at ilderne er bange for hunden men at set kan bli e det omvendte scenarie hvor ilderen driver hunden til vanvid og angst! Det er meget lettere at opdrage en hund til hvor granden går, en ilder hører ikke efter på samme måde.

I skal regne med i hvert fald at der nok bliver meget arbejde i at sammenfører dem de første par mdr. Og hundens str er jo lidt en udfordring. Også selvom den er vandt til katte. Ildere kan ikke springe hurtigt væk/op på samme måde som en kat kan og ilderne vil sikkert være mere nærgående end en kat og ikke forstå på samme måde hvornår de hurtigt skal flytte sig for nu kommet der en 35+ hund galloperende.
Men det kan helt sikkert komme til at fungere rigtig godt, det er jeg ikke i tvivl om. Har selv haft stor hund med ilderne og han hr trods sin str. Været den bedste hundebror ilderne kunne ønske sig!

Og så lige en anden ting, så skaf jer gerne bakker til ilderne der er lukket. For Ehh sårn en hund vil enormt gerne hjælpe med at tømme dem når jeres totter har lagt en lort;0) knapt så lækkert!

Og lyder som en skøn rottie i har jer! Vi vil meget gerne se billeder af skønheden! Eller jeg vil i hvert fald gerne, elsker hunde!

Chris-niko

#10
det lyder godt vi er også sikker på det nok skal gå godt når de føst er blive van til hinanden men jeg hade godt renge med der vil komme noget arbejde med det
men vi tag det stille og rolig til at starte med
men tak for de godt råd og vil selvførlig skrive om hvordan det går og få lidt hjælp vis det bilver nødvendig

og jeg skal nok prøve at satte nogen billeder ind af hende hun er en rigtig god hun og rigtig dejlig vi er meget glade for hende