Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Lidt om mig/os.

Startet af PernilleK, 24. Marts 2012, kl. 11:19

PernilleK

Hej, så kom der et medlem mere her på siden.

Jeg er en glad pige fra Fyn. Jeg bor med min kæreste og alle vores dyr. Blandt andet vores (min kærestes) fritte, Pomm der er født i sommers. Vi har leget lidt med tanken om udstillinger osv. Men som nye, i dette miljø og det faktisk en smule indviklet, så nu prøver jeg lige denne her side, det kunne jo være der var en sød sjæl eller 2, med mod på at hjælpe os lidt. :)

Pernille.

Shamua

Velkommen til :) vi er en del herinde som tager på udstillinger, så der vil nok være mange der gerne vil hjælpe dig. Bare spørg løs :)

Vh. Marianne

PernilleK

Pomm har ingen kendt stamtavle, men han er købt direkte fra avler, kan vi så stadig godt tage ham med på udstilling?

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: PernilleK Dato 24. Marts 2012, kl. 11:49
Pomm har ingen kendt stamtavle, men han er købt direkte fra avler, kan vi så stadig godt tage ham med på udstilling?

Har svaret dig i dit andet indlæg!

Velkommen til og super hyggeligt med andre fra Fyn! Bor selv på Fyn men kan somme tider godt føle mig "alene" da der ikke er ret mange ildermennesker på fyn. Faktisk er der ikke rigtig nogle:0/

Jeg tager selv til udstillinger men har i år måtte droppe det lidt da vi har haft mange udgifter på en syg hund og så er jeg gravid!
Men jeg er meldt til falsterilderen og håber på at jeg er i stand til at komme trods jeg lige er blevet mor.

Håber du går rigtig god glæde af forummet og du skal være velkommen Til at spørge hvis der er noget du vil spørge om angående udstillinger osv;0)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Hvor har i forresten pomm fra? Vel ikke fra Fyn for der er ikke rigtig nogle avlere mere?

Chris-niko

hej jeg er selv ny har inde men velkomme til  ;)

jeg vil også hendvise dig til falsterlider http://ferretopia.eu/index.php?topic=6817.0 her kan du læse mere om det

jeg har ikke fåe min to ilder i nu da de føst bliver født her den 18/4 og 19/4
men jeg skal også være med på den udstilling.

vil sys det vil være dejligt vis der kom nogen ander nye med hehe så jeg/vi ikke føder os helt af alene hehe  :lol:


PernilleK

Vi har fået Pomm fra Fyn. Omkring Odense.

Jeg er helt hooked på at komme på en masse udstillinger, men det ville være rart, hvis man kunne følges med en eller flere mere erfarne folk. Hihi.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: PernilleK Dato 24. Marts 2012, kl. 12:26
Vi har fået Pomm fra Fyn. Omkring Odense.

Jeg er helt hooked på at komme på en masse udstillinger, men det ville være rart, hvis man kunne følges med en eller flere mere erfarne folk. Hihi.

Hmm okay så er det nok derfor i ikke har tavle på ham, det er ikke nogen på Fyn mere der avler "seriøst"  med tavle osv.
Men han er sten sikkert skøn alligevel;0)

Kan godt forstå du vil med på udstilling! Det er vildt hyggeligt og man kan snakke med så
Mange søde og hjælpsomhed mennesker der også er helt tossede med ildere!
Altså jeg regner stærkt med at komme på falsterilderen og jeg og min man hjælper rigtig gerne i løbet af dagen så i ved hvad i skal osv!
Og folk er generelt meget søde til at hjælpe på sårn en dag!!

Hvis du har spørgsmål osv. Må di også gerne skrive til mig! Men som start vil det sikkert være smart at læse hjemmesiden, der står mange nyttige ting om regler, hvad du skal huske osv. Så kan det være der dukker en
Masse på du kan få uddybet!

Lena og Peter

Hej og velkommen til... At komme som nye på en udstilling er ikke noget problem... Folk er altid meget hjælpsomme, og ilderfolk er for det meste rigtig dejlige mennesker..   :)

PernilleK

Nu har jeg læst en masse om forskellige udstillinger og skal nu bare have kæresten med på det. Dyret er jo hans. Hihi.
Og ja, vores lille Albino er super skøn. Dyrlægen gav os stor ros sidste gang, det var åbenbart en vildt tam en af slagsen. Hihi.

Tak for svar allesammen. :)

CMS

Hej Pernille,

Velkommen til :) Som de andre siger, kan du bare give den gas med div. spørgsmål - det er det, forummet er her til.

Mange hilsner Christina
Mange hilsner Christina

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: PernilleK Dato 24. Marts 2012, kl. 14:07
Nu har jeg læst en masse om forskellige udstillinger og skal nu bare have kæresten med på det. Dyret er jo hans. Hihi.
Og ja, vores lille Albino er super skøn. Dyrlægen gav os stor ros sidste gang, det var åbenbart en vildt tam en af slagsen. Hihi.

Tak for svar allesammen. :)

Hvis du bliver vild med det så ender det jo med du må ha dig DIN helt egen ;O) så har han ikke så meget at skulle ha sagt hehe...

PiaLyng

Citat fra: PernilleK Dato 24. Marts 2012, kl. 14:07
Nu har jeg læst en masse om forskellige udstillinger og skal nu bare have kæresten med på det. Dyret er jo hans. Hihi.
Og ja, vores lille Albino er super skøn. Dyrlægen gav os stor ros sidste gang, det var åbenbart en vildt tam en af slagsen. Hihi.

Tak for svar allesammen. :)

Hej og velkommen :D

Nu jeg MEGET nysgerrig om jeres lille Pomm.
Stammer han fra lige uden for odense, hvor han gik i sådan en "udestue" som var lavet om til ilderne, og det var en ældre gut som har opdrættet ham?

Dyrenørden

Citat fra: PiaLyng Dato 24. Marts 2012, kl. 23:10
Citat fra: PernilleK Dato 24. Marts 2012, kl. 14:07
Nu har jeg læst en masse om forskellige udstillinger og skal nu bare have kæresten med på det. Dyret er jo hans. Hihi.
Og ja, vores lille Albino er super skøn. Dyrlægen gav os stor ros sidste gang, det var åbenbart en vildt tam en af slagsen. Hihi.

Tak for svar allesammen. :)

Hej og velkommen :D

Nu jeg MEGET nysgerrig om jeres lille Pomm.
Stammer han fra lige uden for odense, hvor han gik i sådan en "udestue" som var lavet om til ilderne, og det var en ældre gut som har opdrættet ham?

Er også meget nysgerrig ang. Pomm. Måske jeg har hans bror her :D Hvis han kommer fra den mand Pia beskriver så er de højst sandsynligt brødre. Hvis det er tilfældet så synes jeg ikke du skal tage på udstillinger med ham ;) hihi.
Glæder mig til at se billeder!

Eds

Hejsa, jeg er også fra Fyn. Sig endelig til hvis jeres pomm mangler nogle legekammerater :)