Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Lidt om mig/os.

Startet af PernilleK, 24. Marts 2012, kl. 11:19

PernilleK

Citat fra: Eds Dato 25. Marts 2012, kl. 10:42
Hejsa, jeg er også fra Fyn. Sig endelig til hvis jeres pomm mangler nogle legekammerater :)


Min kæreste har faktisk snakket om den anden dag, at han gerne ville finde andre fritte mennesker her på Fyn, så Pomm kunne lege med andre end os og min hund.

PernilleK

Citat fra: Dyrenørden Dato 25. Marts 2012, kl. 01:05
Citat fra: PiaLyng Dato 24. Marts 2012, kl. 23:10
Citat fra: PernilleK Dato 24. Marts 2012, kl. 14:07
Nu har jeg læst en masse om forskellige udstillinger og skal nu bare have kæresten med på det. Dyret er jo hans. Hihi.
Og ja, vores lille Albino er super skøn. Dyrlægen gav os stor ros sidste gang, det var åbenbart en vildt tam en af slagsen. Hihi.

Tak for svar allesammen. :)

Hej og velkommen :D

Nu jeg MEGET nysgerrig om jeres lille Pomm.
Stammer han fra lige uden for odense, hvor han gik i sådan en "udestue" som var lavet om til ilderne, og det var en ældre gut som har opdrættet ham?

Er også meget nysgerrig ang. Pomm. Måske jeg har hans bror her :D Hvis han kommer fra den mand Pia beskriver så er de højst sandsynligt brødre. Hvis det er tilfældet så synes jeg ikke du skal tage på udstillinger med ham ;) hihi.
Glæder mig til at se billeder!

Pomm er købt i Bellinge. Det skulle passe meget godt på jeres beskrivelse. Billeder kommer senere. :) Og jeg skal melde os på en venteliste til Falster Ilderen. Så må vi bre håbe vi kan komme med. :)

Eliza

Velkommen til herinde  :) udstillinger er skønne og jo flere man kommer til jo bedre bliver det, for man lærer flere og flere skønne mennesker at kende ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Sølvsten


lille_jill


AlisVolatPropiis

Hejsa :) og velkommen til :D bliver skisme helt nostalgisk når jeg ser dit brugernavn og by...Har gået på Vesterdal efterskole og havde faktisk en rigtig god veninde der hed Pernille Knudsen fra Nørre Åby engang..

Men velkommen til...og spørg bare løs :)

mvh Trine

PernilleK

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 27. Marts 2012, kl. 00:07
Hejsa :) og velkommen til :D bliver skisme helt nostalgisk når jeg ser dit brugernavn og by...Har gået på Vesterdal efterskole og havde faktisk en rigtig god veninde der hed Pernille Knudsen fra Nørre Åby engang..

Men velkommen til...og spørg bare løs :)

mvh Trine

Jeg er lige flyttet herover for en måned siden.. :)