Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Blevet ejer a et lille kaos dyr :)

Startet af Zopad, 3. April 2012, kl. 21:39

Zopad

Hej alle herinde ..  :D
For et par år siden tog jeg en fritte i pleje indtil han var rask nok til a finde et nyt kærligt hjem og lige siden har jeg Ikk kunne glemme hvor fantastisk sjovt det var a have sådan en lille tornado :) i mellem tiden har jeg haft forskellige dyr (plus min hund) men nu fik mig og min kæreste flyttet i "et rigtig hjem" hvor jeg endelig følte jeg kunne få min lille fritte dreng :) Jeg valgte så a overtage en 1 årig dreng fra et andet par der ikke havde overskudet til ham mere og som desværre Ikk har haft den rette viden .. Så udover han er lidt overvægtig og Ikk er vant til den store kontakt er han alligevel en fantastisk fritte :D
..og jeg regner da helt sikker med a skulle ha en legekammerat til ham når han er faldet helt til ;)

Jeg håber i vil tage godt imod os :)
Apollo & Draco <3

Dyrenørden

Velkommen til :D
Vi vil gerne se billeder af drengen :)

Anne


Miliah


Lena og Peter

Hej og velkommen til..

Vi håber du kommer til at nyde at være her..  ;)

Zopad

Citat fra: Dyrenørden Dato  3. April 2012, kl. 21:45
Velkommen til :D
Vi vil gerne se billeder af drengen :)

Mange tak :) Har Ikk lige kunne finde ud a det over mobilen men lover a ligge ind hurtigst muligt :D
Apollo & Draco <3

Zopad

Citat fra: ilderbanden Dato  3. April 2012, kl. 21:59
Hej og velkommen til..

Vi håber du kommer til at nyde at være her..  ;)

Tak :D det er jeg sikker på :) jeg har allerede fået en masse go Info ved a læse indlæg inden jeg anskaffede mig min dreng (det jo altid godt lige a få genopfrisket og læse gode tips der er givet til andre inden man får sig sådan en lille en igen ;) )
Apollo & Draco <3

FerretParadise

Ann Hillerslev.

PiaLyng

Velkommen herind :D
Glæder mig til at se billeder af din lille dreng :)!

Zopad

Citat fra: PiaLyng Dato  4. April 2012, kl. 14:52
Velkommen herind :D
Glæder mig til at se billeder af din lille dreng :)!

så fik jeg lavet et profil billede a fritte drengen .. ved godt det ikk er det bedste men bedre end ingen ting ;)

Apollo & Draco <3

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne