Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Hej alle sammen

Startet af Noller, 25. April 2012, kl. 21:25

Noller

Hej alle sammen

Jeg Hedder Linda og er 33 år bor med min kæreste,mine børn og vores fanske bulldog Tøffe og meget snart ilder <3
Jeg havde to Ilder da jeg var 18-19 år Freja og Thor der var ikke den store viden om dem som kæledyr den gang men sikke dejlige oplevelser og minder de har givet mig <3
Jeg har ikke haft Ilder siden men skal nu her ha en dejlig lækker dreng fra Cilleborgs opdræt når han kan flytte hjemmefra glæder mig helt vildt :-)han skal hedde Noller og jeg er på udkig efter en legekammerat til ham :-)


mange hilsner

Linda

Cille

Hejsa og velkommen til  :D

Minority ferrets

Hej og velkommen til dig og snart lille Noller :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

FerretParadise

Hej Linda og velkommen herind.

Skal du ikke have en hvalp fra Christina også?
Ann Hillerslev.

Tanja11

Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Dyrenørden

Velkommen til :D Og tillykke med din dreng, jeg skal have hans søster Queen Latifah :)

Miliah


Lena og Peter

Hej og velkommen til..  :)

Kan godt forstå at du glæder dig til at få en af Cilles dejlige hvalpe.. Der er også mange at vælge imellem..  :)

PiaLyng

Hej og velkommen til :D..

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Noller

Citat fra: FerretParadise Dato 25. April 2012, kl. 21:31
Hej Linda og velkommen herind.

Skal du ikke have en hvalp fra Christina også?

Hej Ann

Jo det vil jeg meget gerne sådan en sneboldt  :) skal besøge Christina idag og så håber jeg da hun godkender mig som hvalpekøber hos hende  <3

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Citat fra: Noller Dato 26. April 2012, kl. 07:47
Citat fra: FerretParadise Dato 25. April 2012, kl. 21:31
Hej Linda og velkommen herind.

Skal du ikke have en hvalp fra Christina også?

Hej Ann

Jo det vil jeg meget gerne sådan en sneboldt  :) skal besøge Christina idag og så håber jeg da hun godkender mig som hvalpekøber hos hende  <3
Mon ikke hun gør det?? Jeg har jo kendt dig i et par år, og du er jo super sød og meget ansvarsfuld.
Du må have et rigtig godt besøg hos hende.  :)
Ann Hillerslev.

Noller

Citat fra: FerretParadise Dato 26. April 2012, kl. 08:03
Citat fra: Noller Dato 26. April 2012, kl. 07:47
Citat fra: FerretParadise Dato 25. April 2012, kl. 21:31
Hej Linda og velkommen herind.

Skal du ikke have en hvalp fra Christina også?

Hej Ann

Jo det vil jeg meget gerne sådan en sneboldt  :) skal besøge Christina idag og så håber jeg da hun godkender mig som hvalpekøber hos hende  <3
Mon ikke hun gør det?? Jeg har jo kendt dig i et par år, og du er jo super sød og meget ansvarsfuld.
Du må have et rigtig godt besøg hos hende.  :)
Tak Søde Ann for de fine ord varmer hjertet  <3 Måske vi kan finde ud af et lille hvalpetraf på et tidspunkt ? Kan næsten ikke vente til det bliver besøgstid hos Christina  :D

Shamua


Vh. Marianne