Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Hej alle sammen

Startet af Noller, 25. April 2012, kl. 21:25

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Noller

Citat fra: Dyrenørden Dato 25. April 2012, kl. 22:01
Velkommen til :D Og tillykke med din dreng, jeg skal have hans søster Queen Latifah :)
Ej hvor sjovt så kan vi jo følge hinanden her inde  :) skal du så hente hende her i weekenden? bare det var mig :-(

the bird


PiaLyng

Citat fra: Noller Dato 27. April 2012, kl. 08:45
Citat fra: Dyrenørden Dato 25. April 2012, kl. 22:01
Velkommen til :D Og tillykke med din dreng, jeg skal have hans søster Queen Latifah :)
Ej hvor sjovt så kan vi jo følge hinanden her inde  :) skal du så hente hende her i weekenden? bare det var mig :-(

Orv skal du have fra dét kuld :D.. Jeg skal have den haleløs dreng - Bentley :D!.
bliver sjovt at følge!

Noller

Citat fra: PiaLyng Dato 27. April 2012, kl. 11:49
Citat fra: Noller Dato 27. April 2012, kl. 08:45
Citat fra: Dyrenørden Dato 25. April 2012, kl. 22:01
Velkommen til :D Og tillykke med din dreng, jeg skal have hans søster Queen Latifah :)
Ej hvor sjovt så kan vi jo følge hinanden her inde  :) skal du så hente hende her i weekenden? bare det var mig :-(

Orv skal du have fra dét kuld :D.. Jeg skal have den haleløs dreng - Bentley :D!.
bliver sjovt at følge!
ja det bliver da rigtig sjovt :-) også lidt specielt at du får en haleløs Dreng :-) men han ser nu rigtig dejlig ud <3

CMS

Velkommen til søde Linda :)
Mange hilsner Christina