Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Pænt goddag!

Startet af Riku~, 13. Juni 2012, kl. 01:31

Riku~

Hej med jer!

Jeg er en pige på 21 fra Århus som hedder Alex. Jeg har altid haft interesse for små dyr, især gnavere. Da jeg for snart fire år siden anskaffet mig rotter, var det egentlig meningen at jeg ville have haft ildere, men min mor vil ikke have ildere i huset, så hun foreslog mig rotter i stedet. Nu står jeg så i den situation, at jeg håber på at flytte hjemme fra snart. Det vil give mig muligheden for at anskaffe mig et par ildere, men der er stadig meget som jeg gerne vil vide om de små pelstotter, inden jeg anskaffer mig dem! Jeg er lidt autistisk når det kommer til dyr, jeg skal helst vide ALT der er at vide om de forskellige arter, i sær hvis jeg skal have dem som mine kæledyr :)

Udover dette så er jeg glad for at spille computerspil, japansk kultur og gyser/splatter film ;)
Jeg håber i er klar til et par newbie spørgsmål om ildere, for jeg kommer helt sikkert med en masse! Glæder mig til at lære jeres forum at kende! :D

Dyrenørden


FerretParadise

Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis


Sølvsten


Lena og Peter

Hej og velkommen til..

Vi håber du får svar på alle din spørgsmål..  :)

PiaLyng

Hej og velkommen herind :D!

Eliza

velkommen til.. dejligt med nogle der vil lærer en masse inden de anskaffer sig dyrene, for som du sikkert allerede har opdaget, så er det et dyr der kræver utrolig meget men giver så meget igen ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Cille


Shamua

Velkommen til :)

Jeg bor i Randers og har 8 dyr og 5 hvalpe på 5 uger :) du er velkommen til at komme forbi til en ildersnak :D .. og selvfølgelig en masse ildernusning! :P

Vh. Marianne

Anne

Velkommen :) Dejligt med endnu en jyde :)

Tanja11

Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Chris-niko

velkomme til  :D

er sikker på du kan få svar her inde hehe...
er selv ny begynder her og har fåe rigtig maget hjælp her inde og hos den alver jeg skal købe hvalpe af  :dans:

og hele og lykkke med at flytte så du kan få dig noget dejlige totter selv  ;)

katja74

Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos