Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

en hilsen fra Taakeheimen

Startet af Taakeheimen, 25. Juni 2012, kl. 02:02

Taakeheimen

Heisann,mitt navn er Christine Einvoll og er ei jente på 26 og er ifra Norge.
Jeg har drevet med ilder siden høsten 2008 og en ble til flere og flere ble til slutt til kull :fnis:
jeg har for øyeblikket fire ildere og det er farmbuddys egon eller GonGon som han heter og lystrer og han er seks år
Taakeheimens Skarin som er min føste ilder og den fine alder av fire år <3
Gingers IseLilje av Cilleborg,som er verdens herligste frøken på to år (hadde en gammel konto her inne før og slik ble jeg kjent med Hanne)
og Skarin og IseLiljes datter IseLiljes Katla av Taakeheimen  <3

jeg har så smått begynt å avle på disse herlige dyrene da jeg ble lei av en type farge og dyr som beit og var helt ville eller var kjedelige fangbarn som ikke spretter rundt,for hva er en perfekt ilder?? i mine øyne er det stabile ildere med hodet og hjertet på samme plass,som ikke er redde eller som ikke vet å bruke tennene på oss,en god helsestatistikk og er fang barn,men trekkes lett opp til ville ilderhopp og sprell og en høy IQ så vi får noe å henge fingrene i  :fnis: :dans:

stor klem fra oss alle i Taakeheimen  <3

Cille

Velkommen til herinde.
Du mangler en ilder :P Isabelle :lol:...men ok du har jo ikke fået hende hjem endnu

Shamua


Vh. Marianne

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Sølvsten


Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Lena og Peter

Hej..

Dejligt at se dig herinde..  :)

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Amazing Ferret


Taakeheimen

takker og bukker  <3
du har rett Cille... har ikke nevnt Isabelle ennå,men hun kommer opp på navnelisten når hun er ankommet norge og det er det ikke lenge igjen til  :dans:
Hun og deilige Imre  <3