Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Hej folkens : D

Startet af anjafh, 27. Juni 2012, kl. 10:39

anjafh

Jeg vil bare lige sige hej, nu hvor jeg er ny her!

Jeg er en ung og frisk pige, som har en skøn skøn lille spirvip af en ilder som hedder Koko og hun er lige godt snart 1½ år.

Som sådan søger jeg egentlig bare viden fra jer veteran ilder ejere, da min lille pige er ret skrap og ved lige hvad hun vil :) så hun har været noget af en mundfuld at have som første ilder, men hun er nu blevet dejlig. Derudover så søger jeg faktisk også en lille legekammerat til hende, da jeg snart skal begynde på min uddannelse, og måske ikke altid har tid til at lege med hende og plus så synes jeg også at hun mangler en legekammerat i det hele taget :D

Men det var som sådan lidt om mig og Koko indtil videre :) håber i vil tage i godt i mod os : D

Mvh Anja og Koko
Koko og Klunde <3

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Ann Hillerslev.

PiaLyng


Sølvsten


Chris-niko


Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

katja74

Velkommen til her inde ... hvor i landet er du fra ? (tænker med henblik på evt. kommende legekammerater) ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

anjafh

Citat fra: katja74 Dato 27. Juni 2012, kl. 13:44
Velkommen til her inde ... hvor i landet er du fra ? (tænker med henblik på evt. kommende legekammerater) ;)

Det var måske en meget god idé at sige :) ! jeg kommer fra Hvidovre lidt uden fra Kbh.
Koko og Klunde <3