Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Heeej alle sammen :)

Startet af Miss-Bjerregaard, 28. Juni 2012, kl. 14:20

Miss-Bjerregaard

Så ville jeg lige melde min ankomst til siden

Jeg er en frisk og glad ung pige på 20. Jeg bor i Brande som ligger i Midtjylland og jeg er ejer/mor til en dejlig og livlig han fritte ved navn Liam. Jeg fandt denne side da jeg ledte efter svar på nogen spørgsmål og har allerede nu fået en masse dejlige svar. Jeg sommerferie fra HF lige nu og derfor leder jeg efter en lille legekammerat til Liam, så han ikke skal være helt alene når jeg begynder og tage i skole igen. Jeg har kig på en lille pastel farvet hvalp. Så det tegner godt

Nårh det var lidt om mig, håber på at få en masse gode råd for at gøre det så godt for Liam som mulig :)
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Miss-Bjerregaard

Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Velkommen til dig, Liam og evt. En ny! Håber i bliver glade for at være her :)

Dyrenørden

Velkommen til :) Men du har hugget mit navn :P Håbede på at få en lille Liam o'connor selv, men hvis der kommer en dreng må den så bare hedde o'connor ;)

Miss-Bjerregaard

Mange tak alle sammen :)

Din kan da også godt hedde Liam :) Jeg købte ham med det navn og syntes det var så nuttet at han fik lov og beholde det. havde ellers selv en masse andre ideer :)
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

Dyrenørden

Citat fra: Miss-Bjerregaard Dato 28. Juni 2012, kl. 16:29
Mange tak alle sammen :)

Din kan da også godt hedde Liam :) Jeg købte ham med det navn og syntes det var så nuttet at han fik lov og beholde det. havde ellers selv en masse andre ideer :)

Hehe, det også bare et sødt navn :)
Nej ilderverden er for bette til 2 ildere med samme navn ;) 
Kommer der snart billeder af ham? Vi elsker billeder herinde :D

katja74

Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Jarland

Hej!
For 2 måneder siden hentede jeg en pragtfuld lille pastel tæve i Brande. Hun er noget af det frækkeste og dog kælen. Hun er fra Holland så jeg ved ikke meget om hende men nej forstår hun. Jeg har lige startet en tråd om træf/udstilling for os ikke opdrættere her på siden, måske det kunne være nogey!

Tanja11

Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Anne


katja

ejer af 7 dejlige trolde,

lille_jill

Velkommen :) min familie på begge sider stammer fra brande, det er lidt sjovt :)

Miss-Bjerregaard

Ja det er da sjovt :) Så kan du da skrive enn dag du kommer til brande, med en af dine små venner :)
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33