Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

halløjsa

Startet af Cille, 9. Oktober 2008, kl. 00:13

Cille

cille her.
Ja jeg hedder så egentligt Hanne og efternavnet er Cilleborg og derfra kommer cille.
Jeg 36år og er pensionist,pga lang tids sygedom som jeg ikke vil kede folk med.
Jeg fik min første ilder i 1995 og siden udviklede det sig til flere.
Har som regel altid omkring 10stk og lige nu har jeg 14stk i forskellige farver og pelslængder(dvs har også angora).
I 2001 synes jeg at jeg ville prøve at avle og det gør jeg stadigvæk...eller prøver på det for ilderne er ikke altid enige i at skulle have hvalpe.
Så de sidste 2år har jeg ikke selv fået hvalpe fordi mine tæver gik tomme eller fik underlivs betændelse eller spiste hvalpene.....ikke særligt hyggeligt.
Men håber da på det lykkes til næste år...bare et lille kuld eller bare en hvalp :lol:
Derudover har jeg 2 katte og 2par undulater som så indimellem får en del unger.
Men det var lidt om mig,sådan kort fortalt.


tzari

dejligt du ville kikke ind  :dans:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Julie

Hey Cille! Velkommen til. Godt at se dig herinde :D

Cille

tak og selfølgelig vil jeg da gerne komme herind.
Jeg er som en parasit...ikke til at komme af med og hænge bare ved :D

Her er så et billede af hver af mine ilder....godt nok ikke helt nye og der mangler en,for ham har jeg ikke fået endnu(min lille pluto)
Gekko

Chewie

Figaro

Elliot

Pax

Blomme

Carmen

Cosmo

Venus

Klister

Titania

Mellissa

Malavia