Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

godaw da!

Startet af Mosegrisen, 14. August 2012, kl. 21:46

Mosegrisen

Jeg heder maria mose, er 24 og bor i esbjerg. Jeg har ingen fritte / ilder endnu, men min kæreste og jeg vil meget gerne have en og derfor et jeg her. Jeg vil gerne vide så meget som muligt om dyret og optimal pasning inden vi anskaffer os en lille tot! Kunne ikke komme på et bedre sted at lære fra end her. Har før haft e
Rotter og de mennesker der er inde på rotte forummet, er skide søde så håber at i også er det herinde :love:

FerretParadise

Hejsa og velkommen til.  :)
Jeg håber du bliver rigtig glad for at være herinde.
Ann Hillerslev.

Julie

#2
Ja goddaw do, vælkåmmen tæl : o)

Barky

Nogen er søde - nogen er ikke.. Og jeg siger ikke hvem der er hvem.. :-P

Men velkommen til. Jeg håber at du får alt det ud af din ankomst som du ønsker..
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Malene

Velkommen til! :D (fra en anden esbjergenser)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Tanja11

Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Miliah


Eliza

Velkommen til :) I kan med fordel tage ud og besøge folk med ildere, det giver langt det bedste indtryk. Er sikker på der er en masse der gerne viser deres tosser frem og snakker som gale om dem ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

katjap

Velkommen til :) hvis i vil besøge en med lidt forskellige ildere både af sind og alder er i meget velkommen her i Ribe. Har en god håndfuld af de små pels pølser ;)

Lena og Peter

Velkommen herind.

Super dejligt at du vælger at komme herind inden I anskaffer jeg en lille trold..  :)

Mosegrisen

Sikke da en dejlig velkomst! Kender en der havde ilder, men den er død af alderdom for nylig.  :'(
Tror da bestemt jeg vil udnytte muligheden for at dumpe forbi og møde nogle små og deres familier på et tidspunkt, men da vi pt. Ikke har bil, bliver det noget med noget planlægning! Men lyder rigtig dejligt

Sys nu altså det er groft i ikke vil sige hvem det e søde og hvem det ikke er ;)

Barky

#11
Hvis I nu tigger Malene om lov, så spørg om I ikke kan få lov at møde hendes SKØNNE Cerulean! En pragt ilder uden lige. <3
Hun bor i Esbjerg ligesom jer.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Mosegrisen

 :dans: orv en go idé! Det ville da være total luksus!

PiaLyng

Velkommen hid :D.

Du skal også være velkommen her i Hyrup (oppe omkring vejle :P), ellers kan jeg da sige jeg ofte befinder mig i Ribe, og har da vist en veninde som gerne vil vise hendes lille dame frem.

-Vil også sige det er fornuftigt at møde lidt forskellige ildere, af begge køn, og måske forskellige aldre. -Det havde jeg stor glæde af som nybegynder.


Anne

Jeg er en af dem der ikke er sød!

Hehe, ej velkommen til :)