Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

hejsan...

Startet af HSS, 22. August 2012, kl. 08:27

HSS

hej fra Kastrup...

vi er en lille familie der indebære min søn på 13 og mig på 34...
vi har haft 3 ilder og 2 af dem var brødre, og de hed Timon og Pumba... knægten var syg med løvernes konge...
for nogle mån. siden døde så Sofus, en flot dreng...
alle vores ildere gik bort pga. alderdom.... de sov stille ind... 
som i kan se er knægten jo vant til ildere, da han er opvokset med dem...
jeg går hjemme pga. arbejdsskade, så tid mangler jeg ikke... og ved de små kan være til tider krævende... meen skræmmer mig ikke..
vi bor i en lejl. hvor der er tilgang til alle rum inkl. altanen med spande af jord ( der var engang planter i ).... 
jeg håber dette gav et lille indblik i vores lille verden...
hilsen Caspar og Helga.

lille_jill


Sølvsten


FerretParadise

Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

Velkommen til :D Det var da godt nok ret utroligt at alle tre er sovet ind af alderdom! o.O jeg synes desværre aldrig rigtig man hører om det forekommer, kræft og anden sygdom kommer dem altid i forkøbet :(

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Lena og Peter

Velkommen til.. Håber i får det godt her.  :)

Shamua


Vh. Marianne

HSS

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 22. August 2012, kl. 08:52
Velkommen til :D Det var da godt nok ret utroligt at alle tre er sovet ind af alderdom! o.O jeg synes desværre aldrig rigtig man hører om det forekommer, kræft og anden sygdom kommer dem altid i forkøbet :(


Der har du ret i.... jeg må indrømme jeg har været utrolig heldig med mine dyr... det "værste" de har haft var en snue.... men så var der altså også mega putte tid og snot på tøjet...

Ferretale


Tanja11

Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

HSS

mange tak føler mig meget velkommen herinde efter så kort en tid... skønt.

Miss-Bjerregaard

Jamen mange gange velkommen til ! :D
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33