Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

ny herinde :)

Startet af Møghætte, 22. August 2012, kl. 19:57

Møghætte

Hej alle sammen :D Jeg er ny herinde og kunne godt tænke mig en ilder, derfor har jeg oprettet mig herinde, da jeg ikk har haft en før og vil gerne sætte mig mere ind i ilderen :) og håber på at finde en fin han ilder til kæl og hygge (helst voksen) :D

Jeg er en pige på 18år der bor i odense sammen med min kæreste :) Jeg arbejder med dyr og økologi ^^ Jeg har haft dyr hele mit liv og er så nu faldet for ilder. Der er ok plads hjemme hos mig og gulvet af lavet af filser, så det ville være perfekt til en ilder at lege og hygge sig på :)

Ja det var så lidt om mig :D
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

HSS

hjertelig velkommen.... er selv ny... men byder dig nu velkommen afligevel...smiler
håber du finder en lille ven...

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Miss-Bjerregaard

Velkommen til ! :D

Fra mig og de 4 små banditter herhjemme fra :D
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

Møghætte

tak for velkommerne alle sammen :D Jeg håber virkelig jeg kan finde en ven for livet herinde :)
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

Minority ferrets

Velkommen til :) hvis du får lyst til at snakke med en masse forskellige ildere skal du være velkommen i Vejle ved os :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Tanja11

Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Miliah


PiaLyng


Ferretale


lille_jill


Sølvsten


Mosegrisen

Mange gange velkommen!