Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Ny på siden (:

Startet af SaschaDJensen, 29. August 2012, kl. 19:14

SaschaDJensen

Hej allesammen. Jeg er ny her inde, også stadig lidt ny ilder ejer (: Mig og min kæreste har fået den skønneste dreng, han er bare alle tiders ilder (: Fræk som alle andre ilder nu er. Jeg hedder Sascha som i nok kan se på bruger navnet. Jeg er 17 år, men bliver 18 år her til december. Vi bor på Falster hos min kærestes forældre. OG vi er så heldige snart at få en dreng mere ;) Vi glæder os meget til han kommer hjem til os.
- Vores første dreng her, skal udstilles for første gang her på Falster ilderne, og vi glæder os så meget til at se andre ilder ejer, og totterne.
Vi håber på en helt fantastisk dag!  <3

katja74

Velkommen her ind, håber du bliver glad for at være her  :)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

HSS

velkommen til.... håber du bliver glad for at være her... og sikke et godt billede af totten

lille_jill


Volmer

Velkommen til, håber i bliver glade for at være her  :D

Amazing Ferret


Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Minority ferrets

Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Julie


FerretParadise

Velkommen.
Så ses vi jo på lørdag.  :)
Ann Hillerslev.

SaschaDJensen

Tak alle sammen  :fnis:

- Og ja Ann vi ses på lørdag :D Vi glæder os rigtig meget !

AlisVolatPropiis


Sølvsten


Ferretale