Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

jah lidt om mig

Startet af Kiddo, 3. September 2012, kl. 18:51

Kiddo

 :-$ opdagede lige at jeg slet ikke har introduceret mig selv for jer alle sammen...
flovt flovt flovt.

Jeg hedder Karin, og er Ebi-fisens nye madmor.  :D
jeg bor sammen med min kæreste Nicolaj, gennem 7år (8år til Oktober) i en 4 værelses lejlighed midt i Esbjerg centrum.
udover min lille øjesten frittefisen Ebi, har jeg en 12år gammel skægagame, TeeBone som også er mit øjesten.

Jeg er lige blevet færdig med en HTX, og havde sat mig op efter at skulle til at læse biologi i Odense,
desværre bestod jeg ikke den skriftelige matematik eksamen, og er derfor nød til at vente et år. :'(
Tiden bedriver jeg nu, ved at søge arbejde (for en form for indkomst skal man jo have),
tegne, læse, hygge om Nicolaj, TeeBone og Ebi.

ellers render jeg rundt og bager, for jeg kan godt lide kage,
prøver på at lære at spille guitar,og læser op på matematik.
(det er dog begrænset hvor meget jeg kan rende rundt, da jeg har en ret så stor skade i mit brusk, i mit knæ, der tager en evighed om at hele igen  :X )
jeg har to søskende, en lillesøster og en lillebror, som jeg har et meget stærkt bånd til, og ser mere end tit  :fnis:

ja det var nok det jeg lige kunne finde på at skrive om mig selv :D
Your problem is you think your problem is your problem

Shamua

Jamen sådan rigtig velkommen herinde så :P

Vh. Marianne

Sølvsten


AlisVolatPropiis


Chris-niko


Julie


lille_jill


Ferretale


Barky

Velkommen til, og tak for den udførlige præsentation! Jeg glæder mig til at høre mere om livet med Ebi. :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Kiddo

iha mange tak skal i alle sammen have  :dans:
Your problem is you think your problem is your problem

Anne

Velkommen, og jeg glæder mig, sjovt nok, også til enhver opdatering jeg kan få om lille ebi <3

Kiddo

hihi, kan jeg godt forstå Anne  :ja:
vi prøver om vi kan få hende til at sidde stille nok til at tage nogle rigtig flotte billeder herind til  :lol:
men det er lidt svært, med så meget krudt hun har i rumpen  :fnis:

Your problem is you think your problem is your problem

HSS

hihi jamen velkommen til....

Anne

Ebi er nem nok at fotografere, du skal bare finde vitaminpastaen frem :)