Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

jah lidt om mig

Startet af Kiddo, 3. September 2012, kl. 18:51

Lena og Peter


Kiddo

Citat fra: Anne Dato  4. September 2012, kl. 18:38
Ebi er nem nok at fotografere, du skal bare finde vitaminpastaen frem :)
uuh, sejt, det vil vi i hvert fald prøve,vi har nemlig planer om at tage billeder af hende her i weekenden  :dans:

i morgen vil vi også prøve at give hende et lille lille stykke kylling, og se hvad hun siger til det  :)

bliver spændende at se hvad hun siger til det...-nu har vi lige puttet hende, med kram og kys, og en lille godbid  :lol:
Your problem is you think your problem is your problem

Anne

lad være med at give hende rå kylling med dine fingre, hun bliver et lille bæst når der er kød i nærheden, så skal man holde nallerne for sig selv.

og når du tager billeder, så skal du ikke rigtigt trykke mere ud af vitaminpastaen, end at det er lige i kanten. HUn skl jo ike have for meget, men så længe der bare er en lilel smule, så har du hendes opmærksomhed, og så behøver du stort set ikke klemme noget ud. Jeg plejer at give dem vitaminpasta, fokusere med kameraet og så fjerne pastaen splitsekundet før jeg trykker på afløseren. Så får man et billede hvor ilderen kigger i den retning hvor pastaen forsvandt.

Eliza

Velkommen herinde fra mig også :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.