Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Ny fra Fredericia :)

Startet af Epona, 5. Januar 2013, kl. 09:35

Epona

Hej allesammen!
I flere måneder har jeg læst alt om ildere, og synes de virker som helt fantastiske dyr. Jeg har dog kun mødt en ilder én gang for mange år siden, så husker ikke meget fra den udover den specielle duft og dens slinky agtige krop.
Jeg søger nogen der ejer ildere omkring Fredericia eller i trekantsområdet, så jeg kan prøve at være omrkring dem, se hvordan de er at have før jeg beslutter mig for at det ville være det rette dyr for mig at have :)
Jeg har kun erfaring med hund og kat, der det er hvad vi har prøvet at have i familien.
Så skriv endelig hvis du kender nogen eller selv bor i/nær Fredericia og du er interesseret i at få besøg så jeg kan møde nogle ildere, og nogen mennesker med erfaring :D

Eliza

Velkommen herind :)

bor desværre ikke lige i nærheden, men der skal nok være nogle der gør. Mange er på udstilling i dag, så de ser det nok senere ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Minority ferrets

Hej :) jeg bor i Vejle, så du skal være velkommen her :) har lidt af hvert af temperament, størrelser og farver så du kan se lidt forskellige :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Epona

Citat fra: Minority ferrets Dato  6. Januar 2013, kl. 04:08
Hej :) jeg bor i Vejle, så du skal være velkommen her :) har lidt af hvert af temperament, størrelser og farver så du kan se lidt forskellige :)

Jeg vil rigtig gerne komme og møde dine fine dyr en dag! :D

lille_jill

Velkommen :)

Spiller du Zelda??

Julie


Anne


Minority ferrets

Citat fra: Epona Dato  6. Januar 2013, kl. 10:21
Citat fra: Minority ferrets Dato  6. Januar 2013, kl. 04:08
Hej :) jeg bor i Vejle, så du skal være velkommen her :) har lidt af hvert af temperament, størrelser og farver så du kan se lidt forskellige :)

Jeg vil rigtig gerne komme og møde dine fine dyr en dag! :D

Send mig en pm så kan vi finde ud af noget :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Sølvsten


Ferretale


Epona


Rosen

Mor til 2 skønne unger, 2 skønne ildere og 2 skønne katte :D

lille_jill

Er der ikke lige en i Fredericia/Kolding omegnen, som lige kan spænde hjelmen og bruge et par timer på at vise 'Epona' her, hvordan en ilder er at have i hverdagen??

På forhånd mange tak :)

PiaLyng

Du er meget velkommen her :-). Har 8 basser (9 lige nu, da jeg passer en stinkbombe). Bor 20km fra vejle, der køre bus herud :-).

Epona

Fint. Har du evt et nummer jeg kan få, så vi kan snakke? :)