Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hej, her er jeg!

Startet af klumpelil, 17. Februar 2013, kl. 13:41

klumpelil

Hej med jer, her kommer en præsentation.



Jeg er tidligere rotteejer, nuværende har jeg en sød hamster. Jeg har altid haft stor interesse i ildere og deres væsen, og jeg kunne godt tænke mig at have nogle en skønne dag. Uanset hvilket dyr det handler om, bruger jeg meget lang tid på at undersøge og lære så meget om det, før jeg anskaffer mig et. Derfor har jeg oprettet en profil hér. Jeg håber på nye venskaber og en masse viden om de dejlige dyr.

Jeg har aldrig rørt ved en ilder før, så det kunne være fedt at holde en, bare for at se hvad det er for en størrelse. Jeg håber det bliver aktuelt inden jeg vælger at anskaffe mig et par for alvor :)

Lige nu passer jeg mit gymnasium, venner og familie. Jeg har stor interesse i dyr generelt, men også havebrug/natur og madlavning. Jeg er altid åbn for nye bekendtskaber.

Min kæreste og jeg drømmer om at flytte længere ned af landet efter gym, og starte livet op for alvor. Jeg drømmer om jobbet som veterinærsygeplejerske, eller generelt noget med dyr.. men jeg satser også meget på diætist.


Kram Line Marie, Frederikshavn


Eliza

Velkommen til :)

SUper fedt du vil sætte dig ind i det at have ilder inden du anskaffer dem, for de er krævende dyr, men giver så meget igen ;)

Er sikker på der er flere herinde der gerne åbner sit hjem så du kan møde nogle ildere. Jeg bor desværre ret langt fra dig, men ellers er du da velkommen.

En god ting er at finde ud af om man har mod på voksne eller hvalpe. Hvalpe kan være mere krævende med opdragelse, men det er forskelligt hvordan man er som person og så er alle ildere også vidt forskellige.

God læselyst herinde er sikker på der er en masse brugbart og ellers svarewr vi gerne på spørgsmål :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Møghætte

Velkommen til:-) Der er helt sikke mange der vil åbne deres døre for dig, så du kan møde en masse ilder:-) Jeg bor ret langt væk fra dig men du skal alligevel være velkommen men mon ikk du finde nogle der vil hjælpe dig oppe ved dig af;-)
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

PiaLyng

Hej og velkommen :)!

Altså hvis du nogensinde kommer på disse kanter, skal du være velkommen ;).

klumpelil

Tak alle!

Og hej Pia håber du har det godt ^^

lille_jill


Cille

#6
Du skal være velkommen til at kigge forbi her.
Bor i Assens ved Mariager (9550)

Du kan også gå i Akvariekælderen(i frederikshavn)og snakke med Mette, og høre om hun vil tage en med på job

klumpelil

Åh ja, selvfølgelig har Mette også ildere hehe. Har hun en bruger herinde?

Cille

Ja det har hun, men kommer aldrig herinde.
Hun er næsten kun til at komme til at snakke med i butikken

Sølvsten


Ferretale


Anne

Velkommen herinde. Du er velkommen til at kigge forbi og møde mine i aalborg, hvis vi kan finde en dag der passer begge :)

Julie


FerretParadise

Ann Hillerslev.

klumpelil

Så fik jeg hilst på min første fritte. En meget dejlig og rolig en af slagsen. Da jeg fil ham i mine arme var han helt rolig og pøssede mig på hagen. Jeg troede de ville lugte anderledes, men jeg kan enlig godt lide lugten.. af en eller anden grund.

Min kæreste har ikke hold en fritte, men jeg er sikker på han er solgt ligeså meget som jeg.
Nu må vi bare vente på den tid hvor der er plads og tid til to ildere, håber det snart sker.  :)