Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Hej, her er jeg!

Startet af klumpelil, 17. Februar 2013, kl. 13:41

Eliza

Citat fra: klumpelil Dato  5. Marts 2013, kl. 15:07
Så fik jeg hilst på min første fritte. En meget dejlig og rolig en af slagsen. Da jeg fil ham i mine arme var han helt rolig og pøssede mig på hagen. Jeg troede de ville lugte anderledes, men jeg kan enlig godt lide lugten.. af en eller anden grund.

Min kæreste har ikke hold en fritte, men jeg er sikker på han er solgt ligeså meget som jeg.
Nu må vi bare vente på den tid hvor der er plads og tid til to ildere, håber det snart sker.  :)

dejligt du fik en god oplevelse. Måske det også er en ide at se en ilder der er knap så sød og ligger stille, for det synes jeg de færreste ildere gør i hvert fald kun kort tid ad gangen. Det er ikke svært at elske dem når de er søde, det er mere når de laver ballade og napper for det gør de ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

mette11

Jeg vil give Eliza ret - tag ud og mød flere ildere, for de er meget forskellige.

Jeg har fem pt. og de er meget forskellige. Sigi er min gamle pige som er meget harmløs (men afgjort med personlighed), Elmer som er ret godmodig og nem, Wasabi og Gari som er store hvalpe - nemme og søde, men fuld af energi og ballade, men de napper bare. Og så har jeg Mallow - hun er ikke for nybegyndere, da hun ind imellem bider folk og det er så blodet løber og jeg skal hen og pille hende af den person hun har bidt sig fast i  :S Heldigvis er Mallow den sødeste og kærligste ilder overfor sine madforældre, men desværre kan vi nok aldrig lade hende komme i nærheden af vores børn, da vi simpelthen ikke ved hvad hun vil gøre.

klumpelil

Ja, det vil jeg også gøre en dag. men allerede nu kan man jo kun sige at de er hundehvlpe.. et øjeblik lege lege hapse og bide, eller så er de puttebasser :D

Kiddo

velkommen til,
Ja man bliver helt solgt når man står med en tot i hænderne...-og man slipper ikke fra det igen ;)
det er sådan de haler en ind i deres miljø, med deres små nuttede runde øre, våde snuder, mørke dybe øjne og båttende hop og leg. :D
Your problem is you think your problem is your problem

Eliza

Citat fra: klumpelil Dato  5. Marts 2013, kl. 22:31
Ja, det vil jeg også gøre en dag. men allerede nu kan man jo kun sige at de er hundehvlpe.. et øjeblik lege lege hapse og bide, eller så er de puttebasser :D

de er så ikke puttebasser som en hund, jo nogle få vil godt putte og nusse men de fleste gider ikke det pjat ;) og så bliver de aldrig voksne :) det er ikke for at skræmme dig, mere at give dig et billede af at de ikke altid er så søde som de ser ud. Vi ser nemlig tit folk der forelsker sig i den søde lille glade putteilder, men efter kort tid er de til salg fordi en ilder ofte er meget mere end det :) efter min mening er de på alle måder det værd men det kan være noget af et chock i starten.

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.