Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Hej til jer alle :)

Startet af Jeppe, 6. April 2013, kl. 14:37

Jeppe

Hej med jer allesammen  :)


Vi er et yngre par som har brugt dette forum ufatteligt meget, og simpelthen suget alt form for viden ud af det i har skrevet og fortalt og forklaret om i diverse hjørner af forummet.
- Så tak til jer! Hæhæ.

Lidt om os:

Vi er som sagt et yngre par, på 19 og 23 som har boet i større lejlighed sammen i omkring et år. Vi er begge studerende, og er begge aktive mennesker.
Jeg(Jeppe) har altid gerne villet stifte bekendskab til Fritte-verdenen, og blive fritte ejer. Min kæreste er heldigvis blevet ligeså forelsket som jeg, i disse små dejlige væsner. Så vi har i en laaaang periode på 2-3 måneder stortset glemt at være kærester fordi vi har sat med hver vores skærm og læst om Fritten, opdragelse, levevilkår, anskaffelse, osv osv osv. Og vi er nu kommet dertil at vi mener vi er klar, til at få nogle små dejlige totter.
- Jeg(jeppe) har haft alle dyr lige fra en ko til et dværghamster, katte, hunde, marsvin, kaniner, fugle osv osv. og mette opvokset med katte og skildpadder.

- Vi kørte over til en opdrætter her i det sønderjyske og fik så reserveret to dejlige han-fritter, som vi så kan hente den 5.5.2013 og vi er ederspændte på at få dem hjem! Vi kørte så samme dag et lille smut til Grenaa efter et kæmpe stort og højt bur, det tog jo "kun" 6 timer at køre frem og tilbage høhø(De skal jo have det bedste!)

Vi glæder os rigtig meget til at få vores to fritter, og vi føler at vi har styr på det meste. Fritte sikret hjemmet(så meget man nu kan) og fået indrettet et lækkert bur, købt en masse aktiverende legetøj samt seler, og simpelthen bare Alt hvad i har skrevet om der var det bedste herinde, samt en masse viden, så TAK for hjælpen! :)


Ventetiden er hård, vi glæder os som små børn glæder sig til juleaften!

- Det var lidt om os, vores fremgangmåde samt en masse 'Takker' til jer der har bidraget med en masse lækre informationsgivende indlæg og opslag her på sitet :)


Hilsen
Jeppe & Mette

lille_jill


Sahlgreens Ferrets

Bailey 1 april 2012 <3 Koda 10 maj 2012 <3 Kahlua 18 Marts 2013 <3 Asti juni 2013

CMS

Mange hilsner Christina

Sølvsten

Velkommen til. Og Jeg kan godt først I glæder jer.

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Kiddo

iiha velkommen til, og tillykke med jeres totter :D
Your problem is you think your problem is your problem

Ferretale


Shamua

Velkommen til og tillykke med jeres kommende hvalpe :)

Vh. Marianne

Anne

Velkommen til :) jeg glæder mig til at følge jer og jeres nye totter :)

FerretParadise

Ann Hillerslev.